iğne ile kuyu kazmak…

-
sanat bunlar sanat
sanat bunlar sanat

Bu patchwork hakikaten elemeği. Yoyo tekniği ile yapılmış (böyle bir teknik varmı? :)) bir örtü..Kendisini ismekten çekmiştim.devamı burda.

6 yorum gelmiş

  1. fiamma1

    link açmıyor ve ben de noblesse ye katılıyorum keşke uzaktan fotoğraflasaydın. Bu yoyo ları yapmak için alet varmış belki de çok kolay yapılıyordur aletle bu tür şeyler. O aleti bilen, resmini yayınlayacak olan ve nasıl kullanıldığını izah edecek olan var mı? Ben bir sitede gördüydüm ama bir türlü nasıl yapıldığını anlayamadım.

  2. fiamma1

    var ya ben de almaya niyetlendiydim bir zamanlar uzun zaman önce ama nette aramadım ne yalan soyleyeyim aklıma gelmedi,kalpli çiçekli gibi ama bir türlü aklıma yatmadı nasıl kullanıldığı,iki kullanım icin de fiyatı cok pahalı geldi acıkcası bir de sonra bu alteleri atamıyor… belki ikame edecek bir alet evde kartondanda yapılabilir….

  3. sesiber

    Fiamma burada yo yo ile ilgili yazım, burada da yo yo aletiyle yo yo yapımı var. Burada ise yo yo aletinin satışı yapılıyor. Bence alet çok gereksiz, teğel almayı bieln herkes kolaylıkla yapabilir. Üstelik yabancı sitelerde daha ucuz. 5 dolarlık alet burada 17 liradan başlıyor.

  4. fiamma1

    Sağol yaa sesiberciğim,bir inceleyeyim bakayım. Gerçekten fiyatı pahalıymış tc de, al al olmuyor herşeyi atamıyorsun da sonra üstelik. En iyisi teğelle denemek sanırım… teşekkür ederim bilgilere…

Bir Cevap Yazın