İğne oyası çiçekli fular kolye

-

İğne oyası çiçekli fular kolye modeli. Lacivert renkte krep tül kumaş kullanıldı fular kolye için. Gümüş aparatlar ve fular kumaşı ile uyumlu renklerde iğne oyası tekniği ile yapılmış çiçeklerle tamamlandı kolye.
Geçmişten günümüze vazgeçemediklerimiz arasındadır iğne oyası. Eskiden sadece tülbent ve oda takımlarında kullanılan bu el işi tekniği şimdilerde takı olarak da oldukça ilgi odağı haline gelmiştir.
İğne oyasını yüzük, kolye, küpe, broş, bileklik ve fular süslemede kullanıyoruz biz genelde. Ama tabii seccade kenarı, havlu kenarı süslemede de kullanılan ve oldukça şık bir görünüm orataya sunan, el emeği göz nuru bir teknik iğne oyası.
İğne oyası çiçekli fular kolyede oyalı çiçeklerde renk olar gri, mavi, siyah tonlar kullanıldı. Özellikle yazlık kıyafetlerle kendini gösteren fular kolye, ister gündelik ister özel günlerde uygun kıyafetlerle kombinlenerek rahatlıkla kullanılabilir bir model.

Farklı kumaş, aparat ve renk seçeneklerimiz de mevcuttur. Fiyat olarak da ürünlemiz 10 ila 25 tl arası değişmektedir.
Türkiye’nin her yerine kargo ile ulaştırabiliyoruz.

Bir Cevap Yazın

İğne oyası incili küpe

| | 0 Yorum

10 kolay iğne oyası kenar danteli örneği

| | 0 Yorum

Video: İğne oyası zürafa yapımı

| | 0 Yorum

İğne oyası tespih süsleri – instahamarat

| | 0 Yorum

Efe oyalı otantik kolye

| | 0 Yorum