İğne oyası havlu kenarı modeli

-

igne-oyasi-havlu-kenari-modelleri
Uzun zaman oldu diyebilirim, herkese yeniden merhaba. İğne oyası el emeği göz nuru bir nakış tekniği. Havlu kenarlarına, yemenilere de yok yakışıyor. Misafirlerler geldiğinde sergilemek için, hediyelik olarak ya da gelin adaylarının çeyiz bohçalarının vazgeçilmezlerinden biri iğne oyası işlemeli şeyler. Yoğun iş günleri, çalışmalar derken arada vakit bulabiliyorum gezmeye. Sevdiğim bir ablamın hediyesi olan havlunun kenarına iğne oyası yaptım. 3 gün uğraştığım havlum bitti. Şimdi bir kenarda kullanılacağı zamanı bekliyor. Renkli masırlarla şirin bir havlu çıktı ortaya. İğne oyası ile daha yapmayı planladığım çok iş var. Ne zaman yapacağımı da hiç bilemiyorum. Yemeni oyası siparişlerinden çok vakit kalmıyor bile. En kısa zamanda çalışmalarımla yeniden burada olacağım. Arada bir 10marifet’e uğruyorum bakıyorum paylaşımlara. Herkese bol 10marifetli günler diliyorum. Yeniden paylaşım çok güzel bu sitede, mutlu günler herkese.

Video: İğne oyası kenar çiçek motifi nasıl yapılır?

2 yorum gelmiş

  1. shane

    çok güzel olmuş yine, ellerinize sağlık. tam da havlu kenarı konulu ayın marifetlisi başlattık, bilginize :)

Bir Cevap Yazın

stargirl

İğne oyası incili küpe

| | 0 Yorum

10 kolay iğne oyası kenar danteli örneği

| | 0 Yorum

Video: İğne oyası zürafa yapımı

| | 0 Yorum

İğne oyası tespih süsleri – instahamarat

| | 0 Yorum