Cumartesi, Aralık 3, 2016
İlk Kurdele Nakışı Denemem

İlk Kurdele Nakışı Denemem

27
kurdele nakışı

İlk kurdele nakışı denememi siyah ince kadife kumaş üzerine yaptım. Arada iğne oyası, keçe ve süet de kullandım. Sepetin üstündekiler kristal. Damla boncukları tellerle sararak ağaç dalı süsü verdim. Şimdi çanta mı yapsam yoksa tablo mu diye düşünüyorum. Siz ne dersiniz?

27 YORUMLAR

  1. aağzım açık aa oldum kaldım.ilk denemem diyorsun, becerikli hamarat arkadaşım.ben oyumu çantadan yana veriyorum şöyle dikdörtgen, janjanlı fazla uzun olmayan saplı ve şöyle kenarları falan kurdelalı ayyy hayal ettim çok güzel olur..kokoş şeyleri seviyorsan eğer hemen yap..aslında ne hissediyorsan onu..ellerine sağlık

  2. bende tablodan yana oyumu kullanıyorum. Fotodaki görüntü beni yanıltmadıysa işlenmiş bölüm büyük geldi , gamy gibi çanta halini gözümün önüne getiremedim.

  3. Her ikisi de güzel olur Sakacım. Tablo yaparsan şu boyutlu çerçevelerden kullan bence. Ellerine sağlık, çok güzel olmuş.

  4. harika olmuş sen en iyisi vazgeç kırlent(umarım yanlış yazmadım) yap:)ellerine sağlık ablacım ne yapsan oraya yakışır valla…

  5. kurdele nakışı bana soğuk gelir nedense..kurdelenin parlaklığından mı acaba? ama burda işin içine dantel girdiğinden midir nedir çok iç açıcı görünüyo ..oyum tablodan yana .dipnot: sakagun insanı valla pek maharetli çıktı ..eli pek sıcak paylaşması 10 numara.

  6. sakagün ablacım çok güzel olmuş eline sağlık bence çanta yapma ama yani çantayapıcakken çantayı aynı kumaştan mı yapıcan -ince siyah kadife- bilmiyorum ama öyle yaparsan kadife biraz toz tüy tutmaya meraklı gibi ya… zor olur belki?o sebepten seçimim tablodan yana :)

  7. Sana abla demem uyuyanggg sana abla dersem gamze Ablama teyze demem lazım :)-Gamze abla şimdi fimodan topuklu terlik yapıcak 45 numara :D

  8. uyuyang bak nifak sokma gamze ablamın içine :) belki minyatür yapıcak :D

  9. o yaparda ben giyemem ki :) ya özürlüyüm ben o konuda… kolye takamam mesela Sibel ablamın yaptıı gibilerden bileklik takamam ömrü hayatımda topuklu bir şey giydiğim 3 yada 4 keredir onun dışında spor ayakkabı yada bot babet bile giysem o bile dümdüz olacak yürüyemem terlik giysem ayaklarım birbirine dolanır…bende var bir şey… ben neden böyleyim ya :S

  10. maşallah acemiliğe bakın hele..ustalığınıda görürüz inşallah kim bilir ne harikalar yaparsın:)valla süper eline sağlık

    üzülme çilekçim aynı durum bende de var yaparım ama takamam düz tabandan başka giyemem…zamane gençleri böyle sanırsam:D

  12. Çilek’çim ben de hep spor ayakkabı giyerim. Geçen gün hafif topuklu bir çizme giyeyim dedim. Vah vah, bu kadınlar neler çekiyor ya diye geçirdim içimden. Yaptığım takıları da en fazla 2-3 kere takmışımdır. Ben yapmayı seviyorum. Takmayı değil. :)Yorumlarınız beni çok mutlu etti arkadaşlar.

  13. uyuyang bir 50 numera terlikte sana geliyor, çileği ayartıp durdun o zaten okkalı bir terlik yedi..nereye girdi bilmem ama ikinizide yuvarlıycam bak ….:))))sakaguncügüm seni tanıdıkça mest oluyorum 11 marifetli arkadaşım (burada 1 artış bir marifet daha arttı anlamında değil arkadaşlar yani daha da anlamında….)

  14. ne kadar beğenilmişti bu çok eskiden gönderilmiş çalışma. biraz kurdele nakışı araması yapmam gerekti ve dayanamayıp bunu da paylaşıyorum. harika.