Cumartesi, Aralık 3, 2016

İLK VE SON

22

İlk ve son olarak yapmış olduğum ÇİN İĞNESİ işimin birini sizlerle paylaşıyorum.Bu masa örtüsü beni mahvetti.Kurs da başladım bitiremedim,bir 6 ay daha elimde süründü.Tâbii bende onunla süründüm.Gözünüzü korkutmayayım ama ben bu işe(çin iğnesine)kocaman bir PES dedim.Bunun yanında küçük de bir çerçeve yaptım.Güzel bir çerçevesini yaptırırsam, onu da göstereceğim.Ben, az çok nakıştan anlayan biri olarak,inanın bu işleme de çok zorlandım.

İçlerini doldurmak,hani çin işkencesi derler ya aynen o duruma düştüm.Mecburen bitirdim,kızıma çeyiz koydum.Çin işkencesi,pardon çin iğnesi benim gibi tez canlı birine göre değilmiş.İş bittikten sonra öğrendim.Geçmiş olsun dileklerinizi bekliyorum.Hoşca kalın.

22 YORUMLAR

  1. Harika olmuş.Sizi üzmüş ama renkler, desen müthiş.Ellerinize sağlık.Kızınız iyi günlerde kullanır inşallah.

  2. ellerine emeğine sağlık sevgili sibeltunay,çin iğnesi çin işkencesine dönüşmüş olsa da sizin icin harika bir parçanız olmuş yıllar boyu kullanabileceğiniz ve hatırası ile yaşayan…

  3. geçmiş olsun:))))))))))))))sibel abla elleriden öperim kenara atmamışsın sıkılıp bitirip çeyize koymuşun bu güzelligi ellerine saglık

  4. Fiamma ‘cım çok teşekkürler.İnan hiç kullanmadım,bitirir bitirmez kızıma kaldırdım.Bir eşini yapmam mümkün değil.Kıza da sıkı sıkı tembihliyorum,sakın açıkta kullanma,cam altında kullanırsın diyorum.

  5. Mavişim çok gayret ettim vallahi.Normal nakıştan çin iğne zormuş.Ben bilmeden başlamıştım.Öbür nakışta bir sıra takip edersin,bunda içi dolduruyorsun da dolduruyorsun.Ne iplik gitti bir bilsen……

  6. bilirim annemde yapıyodu çin ignesi 10 yıllık ipleri duruyo istiyorum vermiyo ebruli ebruli çürük zaten çeksen kopuyo hatırası var kızım sen napcaksınki diyo aymecim neden küselim ya saçmalama

  7. Mavişim onlar çürük olmaz.Zaten çok inceler bendekileri bile ayırınca koparlar.Annemin de çin iğnesi çeyizleri var ama satenleri hep delinmiş.İnan çin işlemeler pırıl pırıl duruyor.Gidince alıp yeni bir satene monte edeyim diyorum.O zaman ki ipekler de gerçek ipekmiş.Hele renkleri şimdi bile o parlaklık yok.Öptüm canım.

  8. Mavişim yeni oturdum netin başına.Önce bloğu açtım ki bir de ne göreyim, kızlarım bana baskın yapmış,uğradığınıza çok sevindim.Bir saate kadar bloğa yeni yaptığımı yükleyeceğim.Önce orada görün,burası 2 gün sonra açılır.Fikirlerinizi çok merak ediyorum.Öptüm.