inanamayacaksınız; görenler inanmadı çünkü

-
:)
KURDELE İŞLİ KOLYEM

Böyle bir çalışma yapmak aklımın ucundan bile geçmezken bugün yaptığım anahtarlık için halkasını aldığım promosyon anahtarlık gözüme ilişti.Şekil itibarıyla pek bi hoş göründü gözüme.Bende şip şak bir fikir üretip onu alımlı bir kolye ucuna çevirdim.Herşey içerde ilginizi çektiyse:)))

:)
:)
:)
:)
:)
:)
:)
:)

52 yorum gelmiş

  1. Delisin diyeceğim alınma iyi anlamda:)) Hatta bir de harikasın. Çirkin ördek yavrusu kuğuya dönüşmüş.

  3. ellerine sağlık arkadaşım süpersin her zamanki gibi.bu arada onmarifetçiler de bilsin istersen.biz market listesi hazırlayıp markete gitmeye hazırlanırken sen bunu yapmıştın hatırlatayım dedim.işte böyle bir komşum var,markete gitmeden kolye yapıveren….

  4. Arkadaşlar öncelikle hepinize bu güzelmi güzel yorumlar için kocaman teşekkürlerimi bırakıyorum.Hazır ben sınav moduna girmişken bilgisayarda ihtiyacı olan bakımı gördü :))

    çok teşekkürler sesiber:))bu günkü sınavım umduğumdan çok iyi geçti.Eve çok mutlu döndüm..darısı yarınkilere inşallah…Birde bu birbirinden güzel yorumları okuyunca dahada mutlu oldum.

  5. peloş,nrhnmrl ,boncukdevrim ,yenihayat54,ebrugzo ,bizimgibiler ,selmatozan ,sergun ,gelincigin dunyasi ,birdost71 ,dolunay82 ,cadikazani ,kucukgunes ,ratatule ,fiamma1 ,dnaharikası,saniyeshandcraft ,Noblesse ,jeliboncuk ..hepinize ayrı ayrı teşekkürler:))Sesiber;hiç alınmam emin ol :))Sevgili neduk..kaldığınıza nasıl sevindim anlatamam..ne çok kişiyi mutlu ettiniz bu kararla.Embircim,kopyalayan sen ol yeterki:)))Şimdilik hoşçakalınnn..yarını atlatayım yine buradayım:)))))))))

  6. AyCiiM diyor ki;Muhteşem bir fikir bu :)Hemen eve gidince bende yapmaya çalışacağım :)

    Teşekkürler..beğendiğinize sevindim.Deneyin bencede çok zevkli yapımı.

  7. Aruw Collection diyor ki;Gayet başarılı bir fikir, elinize sağlık… Şimdiden anahtarlık aramaya başladım bile :)

    Bulunca bizimlede paylaşırsın dimi?Teşekkür ediyorummm..

  8. acemihobici sende bişey bilmiyosun ; aynı sayfayı milyon defa açıp tutma yerini tıklıyosun :))) yap çabuk bakimmm !!! hııııı

  9. Hernekadar üzerinden hemen hemen bir yıl geçmişse de son yorum bırakan arkadaşlara gecikmiş bir teşekkürü borç bilirim.Çok TEŞEKKÜRLERRR…YAZIMIN MİLYONKERE TUTULMASI HARİKAYMIŞ:)))))))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

İğne oyası ve boncuk işlemeli kese yapımı

| | 0 Yorum

Nakış malzemeleri nereden alınır?

| | 0 Yorum

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum