İngiliz stili çiçekli panolarım

-

Bu pano çalışmaları daha önce de söylediğim gibi en sevdiklerimden. Polyester panoların çeşitli boylarından çalıştım. Bunlar çok beğeniliyor ve çevremdeki bir çok kişiden istek aldım. Bu resimlediklerim de benim yan komşum ve sevgili arkadaşıma doğum günü hediyesi olarak yaptıklarım ( şu anda da duvarında asılı gördüğünüz gibi ).Diğer boylardan şu an da elimde örnek yok, yakında onlardan çalıştığımda sizlerle paylaşırım. Çok ince ve dikkatli çalışma gerektiren bu tür boyamaların sonuçları bence çok güzel oluyor. Sizin de beğeneceğinizi umarım…div class=”imajorta”>pano 1 detay
pano 1 detay

pano 2 detay
pano 2 detay

25 yorum gelmiş

  1. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Sibel(la) Ablacım sümbüllü olana bayıldım inanılmaz güzel duruyor böyle nasıl desem ya kokusu geldi burnuma. Ben çok seviyorum sümbülü, erguvanı… eline emeğine gözüne sağlık.

  2. saatoniki

    fiyyuuuuut :)fransız arkadaşları, ingiliz stili, türlü türlü marifetleri var @sibellanın ..ne diyim…:) acaba diyorum iş “sibel” isminde mi?

  3. Sibella

    Yorumlarınıza teşekkürler arkadaşlar. Detay diye neyi kastettiniz güneşedoğru? Bunlarla ilgili merak ettikleriniz mi var? Yoksa bahsettiğim diğer boyuttaki çalışmalarla ilgili mi?

  4. lilacsmell

    saatoniki diyor ki;fiyyuuuuut :)

    sevgili saatoniki,ıslık sesini,yazı diline dökmekteki üstün başarınızdan dolayı sizi tebrik ediyorum,bu da sizin için fiyut fiyuuuuuuuuut!!! :DSibella hangi tür boya kullanıyorsunuz?

  5. Sibella

    Normal hobi dükkanlarında satılan akrilikleri kullanıyorum. Bu tür çalışmalarda vernik olarak da en güzeli bir kaç kat sprey cila oluyor. Ben parlak sevmiyorum, sprey cila hiç belli olmuyor, tam istediğim gibi.

  6. gunesedogru

    Detay diye neyi kastettiniz güneşedoğru? Bunlarla ilgili merak ettikleriniz mi var? Yoksa bahsettiğim diğer boyuttaki çalışmalarla ilgili mi?

  7. Sibella

    Şimdi yeni çalışmalar için biraz zaman gerekiyor bana, yeni taşındım ya başka bir şehire, evde daha düzenimi tam oturtamadım. Bu çalışmalara gelince kısaca anlatayım. Nokturn bu arada sana da cevap vermiş oluyorum, heralde panoların kenarındaki çerçeveleri sormuşsun. Bu panolar çerçeveleriyle beraber tek parça halinde. Panoları boyamaya başlamadan önce ince zımparayla hafifçe zımparalıyorum. Ondan sonra seçtiğim renklere göre ilk önce resmin düz olan zeminini krem rengine boyadım, sonra çerçeve bölümünü altın rengine ( yalnız bunların düzgün görünmesi için bir kaç kat gerekiyor ). Benim yaptığım boyamada altın rengin üstüne sadece kabartma bölümlerine bej rengi boya sürüp, kuruduktan sonra da parmakla kahverengi antiquini sürdüm. Bu şekilde gerçekten çok güzel, değişik ve antik bir görüntüsü oluyor. En sonunda ince fırçalarla çiçek bölümlerini biraz sulandırdığım akrilik boyalarla renklendirdim. tamamen kuruduktan sonra birkaç kat sprey vernikledim. Bilmem unuttuğum bir şey var mı? Anlatabilmişimdir heralde. Bu arada nokturn istersen daha sonra panonun boyanmamış halini de fotoğraflayıp gönderebilirim.

  8. nokturn

    nokturn istersen daha sonra panonun boyanmamış halini de fotoğraflayıp gönderebilirim.

  9. nokturn

    sibellaaaa!:)…(burada bir kucak çiçek demeti olecek)çook teşekkler…bir ham haline baktım döndüm bir de işlenmiş haline….sen hakikaten çok iyisinnn..(iş manasına yani..ya şimdi kişilik olarak da iyisindir elbet de işçilik olarak daha bir haşır neşir olduğumuzdan hani..)

  10. Sibella

    Teşekkür ederim hayatım. Ben de bu panoları çok seviyorum ve de yapmayı da tabii. Eğer burada Bodrum’da verebileceğim bir yer bulabilirsem satış için de yapmak istiyorum, ne dersiniz?

  11. nrhnmrl

    sibella ellerine sağlık çok güzel görünüyor yani senin elinin değmiş olduğu halleripeki bir soruda benden bunları nereden alıyorsunsatış konusunda durduğun hata bencede sat yani tekrar ellerine sağlık :=)

  12. Sibella

    Ben bunları İstanbul Kartaldan alıyorum nrhnmrl, ama diğer ham obje satan dükkanlarda da bulunabilir belki. İrili ufaklı değişik modelleri de var. Elimde olan değişik modelleri de boyayabilseydim buraya ekleyecektim fakat bir türlü fırsat olmadı.

  13. cantaci

    ablacım eline sağlık çok güzel olmuşlar ilk gördüğümde kumaştan filan yapmışsın zannettim.ama çook güzel olmuş.yazıyı ben üye olmadan önce göndermişsin o yüzden gözümden kaçmış.tuttum bunu:)

  14. Sibella

    Teşekkür ederim canım, eğer merak eder de diğer çalışmalarıma da bakmak istersen Sibellanın üzerine tıklarsan benim gönderdiğim bütün yazılar liste halinde çıkar, oradan bakabilirsin..

Bir Cevap Yazın

Yakma çiçek süslemeli banyo aksesuarları

| | 0 Yorum

Yakma çiçekli saç aksesuarları

| | 0 Yorum

Yakma çiçek nasıl yapılır, nerelerde kullanılır?

| | 2 Yorum

Yakma çiçeklerden neler yapabiliriz?

| | 3 Yorum

Kurdela ve boncuktan çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden kırmızı gül nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

En pratik kumaş çiçek yapımı örnekleri

| | 0 Yorum

Patchwork kumaştan çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Organze kurdeleden kolay gül yapımı

| | 0 Yorum

Kumaştan yoyo çiçek yapımı

| | 0 Yorum

İncili yakma çiçekler

| | 2 Yorum

Arı maya konseptli anne-kız taçları

| | 0 Yorum

Video: Kalın keçe ile çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden çiçek anahtarlık

| | 0 Yorum