işte kavanozda çiçeğim

-

sonunda kavanoza çiçek koydum bakıyorum ben de. daha çok yeniler tabi, büyüyüp serpilmediler ama bekleyemedim büyümelerini, görün istedim. en altta çakıl var, üzerine kömür tozu onun üzerine de toprak koydum. sonra çiçeklerimi diktim. yosun da var kenarda, yayılınca çok güzel olacak. dereotu bile var. yonca da koydum. bir de bordo bir çiçek var, adını bilmiyorum ama, üzeri beyaz puantiyeli. kendi yağlarıyla kavruluyorlar işte. büyüdüklerinde yine gösteririm sizlere.

10 yorum gelmiş

  1. sakagun

    Ben de pet şişe içinde tohumdan kekik yetiştiriyorum. Bir de kavanozda yine tohumdan Lithops denemem var. Tohumdan maydanoz yetiştirmeyi denedim. En başta suyu çok fazla koymuşum sanırım biraz uzayıp çürüdü.

  2. acemihobici

    Ben de başta fazla koymuşum suyu (3-4 damla) hemen buhar yaptı camlar. Kapağını açtım biraz, uçtu sular. Haftada 1 damla su yetiyormuş. Henüz 10 günlükler, şimdilik iyi gözüküyorlar, bakalım ne olacaklar?

  3. sakagun

    Aslında kapağı açmadan bitkinin kendini idare etmesi gerekiyor. Kavanoz yüzeyindeki buharlaşmalar normal. Kendi sistemini kuruyor bitki. Yağmur yağdırıyor. Karbondioksit, oksijen üretiyor. Ben kapakları hiç açmıyorum.

  4. acemihobici

    Büyüsünler diye gözlerinin içine bakıyorum adeta. Eskiden sürpriz yumurtadan çıkmış bir cücem vardı, onu da koydum içine çok hoş durdu. Kendilerine gelsinler, hemen göstericem size merak etmeyin:)

  5. fiamma1

    10 marifetteki bir arkadaşımın nickini ödünc alıp:)) Bir yaşımadahagirdim diyorum:))) ben hic gormedim boyle bir cicek yatiştirme tarzı hele kiii normal cicek yetiştirmede bile ozurluyken haddimi asıp denemeyi hic dusunemem bile.. Ben de merakla bekliyorum buyucek hallerini…Neyime yetmiyor benim yapma cicekler:))

  6. acemihobici

    ah canııııııııım, kurudu gitti o yavrucaklar:((((((daha doğrusu çürüdüler arkadaşlar. ortam çok sıcak olduğundan fazla nemlenip çok sulanmış oldular ve çürüdüler maalesef.

Bir Cevap Yazın

En pratik kumaş çiçek yapımı örnekleri

| | 0 Yorum

Patchwork kumaştan çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Organze kurdeleden kolay gül yapımı

| | 0 Yorum

Kumaştan yoyo çiçek yapımı

| | 0 Yorum

İncili yakma çiçekler

| | 2 Yorum

Arı maya konseptli anne-kız taçları

| | 0 Yorum

Video: Kalın keçe ile çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden çiçek anahtarlık

| | 0 Yorum