İşte Size Söz Tepsisi

-

söz tepsisi
Anneciğimin yakın bir akrabamızın kızı için hazırladığı, benim de makasın süslenmesinde emeğim olan söz tepsisi. Fikir olsun diye ekledim :) Bursa yöresinde damat tepsisi de adetmiş, o da aşağıda.

söz tepsisi
İçinde bir çift çorap ve erkek mendili var. Ortasına konan kadehle tülün formu korunuyor. Umarım beğenirsiniz.

11 yorum gelmiş

  1. meralice

    çok güzel olmuş ellerinize sağlık. aslında kültürümüzde böyle birçok incelik var kullanılmayan. artık yavaş yavaş bazı şeyleri geri getirme çabası içindeyiz bu da beni mutlu ediyor. paylaşım için teşekkürler.

  2. ssserpil

    ahhh ahhhh bayıldımmm…kızımın sözunden önce yayınlasaydınız keske:)))neyse nısan tepsısı yaparım bende olur degılmi:)))

  3. deliisibunlar

    :) olmaz mı hiiiç, damat tepsisi zaten nişanda veriliyor bildiğim kadarıyla.Maalesef o zamanlar buralara takılmadığım için yapım aşamaları yok ama beceriniz ve yaratıcılığınızla daha iisini yapabileceğinizi düşünüyorum :)

  4. senayatilgan

  5. deliisibunlar

    Aynen Şenay hanım:) onca hengâmede bir de bunlar.Bu tepsi benim kuzenlerden birine ait, erkek tarafında adet olduğu için yapıldı.Aslında bu kadar ıncık cıncık olmasada adetlerimizin yaşatılması gerektiğini düşünüyorum.

  6. senayatilgan

    deliisibunlar haklısınız adetler yaşatılmalı :) Fakat ben biraz tembelim galiba bu konuda sürekli ne gerek var deyip yapmam :D İş elbiseye ve ayakkabıya gelincede hep gerek var hep gerek var… Allahım beni de böyle yaratmış napim :)

  7. ayamaya

    vaaauvvv çok güzelmiş , ben de kendi nişan çikolata tepsimi süslemiştim :) hesapta nişana gelirken tepsiyi getireceklerdi ama önce ben gördüm :D

  8. yagmuryurek

    tabi bu durumda onlarda gelin bohçası getirmeliler ki… o konu apayrı bi konu olur :)

  9. deliisibunlar

    senay hanım, dedim ya aslında öyle olmalı insan biraz ıncık cıncığı çok önemsememeli gerçekten çok yoruyor insanı:)
    ayamaya, güzel olduktan sonra önce görmüşsünüz zonra ne farkeder
    yağmuryürek, benimde bursa da yaşayan kuzenimin kızı için yapmışlardı ilk bu merasimi:) sonra tepsiyi ve fikri çok beğenenen başka bir akrabamın kıızı adet olmasada bunları yaptı hem de nişanda.Aslında neyi ne zaman yapacağımız biraz da bizim kararımız.Serpil hanım çok beğendiyse yapıverir nişanda bi tepsi damadına(aslında kızına) verir. :)))

Bir Cevap Yazın

deliisibunlar

Merhaba, Mesleği anaokulu öğretmenliği olan ama çocukları doğduktan sonra prof. anne ve ev kadını olmuş şimdilerde el becerisi isteyen ürünlere tekrar sarılmış olan bir bayandır :))

Boncuk işlemeli mandala pano

| | 0 Yorum

Duvar boyama ve seramikle süsleme

| | 3 Yorum

Akrilik boya ile ayna yenileme

| | 0 Yorum

Seramiklerle duvar süsleme çalışması

| | 0 Yorum

Diy; ahşap boyama kalemlik

| | 0 Yorum

Kardan adamlı ahşap kapı gazeteliği

| | 3 Yorum