Kağıtlardan boncuklar yapalım

-

Internette bir sitede gördüğüm, kağıttan boncuk yapma fikrine bayılmıştım, hemen uyguladım. Sonuç harika. Kağıt boncuklar adeta tahta boncuklar gibi , ve inanılmaz egzotik duruyorlar.

20 yorum gelmiş

  1. recycled life

    üstüne hiçbirşey sürmedim. kuşe kağıdıyla yaptım ve çok güzel parlıyor cilalanmış gibi. su damlarsa ıslanmasın mantığıyla şeffaf oje sürdüm bir tanesine ama kağıdın üstündeki mürekkebin renklerini değiştirdi. Belki normal cilada olmayabilir. Ama cilasız hali de çok şık, mutlaka deneyin.banucuğum, kumaştan hiç denemedim ama ilginç bir fikir. onu da denerim cnm çok sağol.

  2. fiamma1

    Harika olmuş ellerinize sağlık, soft renkler de çok yakışmış, bize bunları eski uyelerden sevgili neduk sevdirmişti:) ve çok farklı yerlerde kullanıyordu…

  3. sakagun

    Kağıda veya kumaşa uzun şeritler halinde üçgenler çizip kesin. Sonra üçgenleri tek tek tükenmez kaleminin içi ile sarın. Geniş uctan sivri uca doğru. Ucuna azıcık yapışkan sürün ve boncuğunuz hazır.

  4. sesiber

    Üzerine su bazlı vernik sürülebilir. Ben dergi geri dönüşümlerim 1 ve 2 ve 3 ve 4 de onu sürdüm, renk dağıtma vs… olmadı. Üstelik verandada kullanıldığı halde rengi de atmadı.Ellerinize sağlık.

  5. recycled life

    ilginize teşekkür ederim. ben de çok yeni öğrendim ve çok beğendim. plastik boncuk kullanmayı sevmem, bunları yaptıktan sonra çok hosuma gitti, gerçekten çok egzotik duruyorlar. İlk başta aklıma abajr yapmak geldi bunlardan, ama o kadar çok şey varki yapmak istediğim o yüzden erteledim. Ayrıca bence bu boncuklardan paspas da olabilir. Tabi sudan uzak tutmak kaydıyla, gerçi vernik sürülürse arkadaşın da dediği gibi birsey olmaz herhalde. Çanta da olabilir. Ya çok işlevsel bunlar. Hem kağıtlar da çöpe gitmez :)Bu arada isteyen arkadaşlara yapılışını fotoğraflayıp göndereceğim en kısa zamanda.Sevgiler.

  6. acemihobici

    recycled life arkadaşım, gönder resimleri valla, baka baka daha iyi anlaşılır, bunlardan yaptıklarını da göster bize, ben burada istediğim gibi boncuk bulamıyorum, istanbula gittikçe topluyorum ama boncuk ihtiyacı bitmez ki. hoş, boncuklarla ne yaptın göster bakıyım deseniz, o da yok, bir avize yapmıştım (ilk yazım) o kadar. ama olsun, her daim boncuk olmalı el altında. alamıyorsan da yapıcan. tuttum ben bu fikri, daha da bırakmam.

  7. banuca

    acemihobicim, boncuklarını kendin imal edeceksin, uğraş biraz… Kağıtlardan yukarıdaki gibi oluyor işte, özellikle parlak kalıncana kağıtlı olan dergilerden güzel oluyor, aynı taktikle kumaş parçalarından oluyor.Dahası… Aklıma gelenler:Bitmiş keçeli kalemleri, tükenmez kalemleri, kızdırılmış bıçağı etrafında çevirerek istediğin boylarda keserek,Dal parçalarını keserek,Zeytin, kiraz, vişne çekirdeği kurutarak, nohut (ince iğneyle delinebiliyor çatlamadan)Aklıma şimdilik bunlar geldi :))

  8. recycled life

    merhaba arkadaşlar,acemihobici söz vermiştim resimli anlatımı göndereceğim diye ama cep telefonum bozuldu :( resim çekemiyorum!! ne şans bendeki, cameram bozuldu cebim bozuldu… aksilik işte.neyse ben gene de seni unutmadım, nette çok kolay anlatımlı bir site buldum, şu linkten ulaşabilirsin :umarım çok güzel boncuklar yapar bizlerle de paylaşırsın :)sevgiler..

  9. esinsel

    kağıt boncuk yapmak gerçekten çok zevkli ama zahmetli bir iş.bunları yaparken başparmağımı kaybediyordum,sevgili nedukcum onca nazarlığı nasıl yaptı,sabrına ve parmağına hayranım:)

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum