Kanaviçeli işler

-

Merhaba hobi severler. Kanaviçe bana annemden geçen bir hobi diyebilirim. Genç kızken yani evlenmeden önce kendisine işlediği kanaviçeleri gördükçe ben de yapmak istedim. İstediğiniz bir şeyi öğrenmek çok zor değil ve inanın fazla zamanınızı almıyor :) İlk yaptığım kanaviçe işlemesini de fotoğraflarımdan görebilirsiniz. Ben bu işlemeleri yaparken sabrı öğreniyorum. Sonuna bir an önce gelmeyi iple çekiyorum. Sonucu beni öylesine mutlu ediyor ki bir kadının kendisini özellikle istediği işte geliştirmesi ve sonuçlarını görebilmesi oldukça tatminkar bir şey, kendinle gurur duyuyorsun, kendine olan güvenin artıyor, kendine daha çok değer veriyorsun ve çevrendekilere bunu öğretiyorsun. Müthiş bir şey bu :)

Gelelim yaptığım işin detaylarına; kanaviçe istenilen her kumaşa işlenir aslına bakarsanız. Sadece işleme şekilleri değişebilir. Siparişe göre veya kendimden bir şeyler katarak işlemeleri yapıyorum. İşlemelerimi isteğe göre kişilerin giymekten zevk aldıkları eşyalarına da işleyebiliyorum. Goblen tablolarını işliyorum ve inanın çok şık duruyor. Hele ki çerçevelettikten sonra :)
Beni aşağıdaki profilimden instagram sayfama gelerek takip edebilir, diğer işlerimi görebilirsiniz.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Kış temalı etamin işleme pano yapımı

| | 5 Yorum