Karton Fırın

-

karton fırın
Kızım için karton tencere kutusundan yaptığım fırını sizlerle paylaşmak istedim. Kapak sapını yoğurt kutusu sapından, düğmeleri ise şurup kapağından yaptım. Üst siyah çizgiler elektrik bantından ama yuvarlak ocak yerleri için siyah kablo kullandım. İçine raf koyabilmek için tutacak olan kısımları da  sıkmalı tüp çikolata kapaklarından yaptım. Umarım beğenirsiniz, bu ilk eklentim. Sevgiler..

13 yorum gelmiş

  1. AyseBerin

    ayyyyy bayıldım buna eline sağlık kızım ne zamndır yalvarıyor bana mutfak yap diye düşünüyordum nasıl yapsam diye bu kadar teferruatlı yapmak aklımdan geçmezdi ama bunu görünce banada bi şevk geldi gerçekten çok beğendim bu arada hoşgeldin çalışmalarının devamını bekliyorumm..

  2. alaca91

    merhaba, yenisiniz herhalde. Öncelikle hoşgeldiniz.. Fırınınız çok güzel olmuş.Fakat nacizane bir fikrim var,eğer elinizde var ise bir röntgen filmini fırının kapak kısmına yapıştırırsanız çok daha güzel olacak. Fotoğrafa bakınca bir tek o eksiklik çarptı gözüme.. Sevgilerimle..

  3. alaca91

    @cherry blossom girl,evet bir kaç foto daha koyulabilirmiş,umarım yeni arkadaşımız bir blog açar,bol bol fotoğraf paylaşır bizimle.. :)

  4. magichands

    yorumlar için teşekkürler, bağandiğinize çok sevindim. alaca91 fikriniz çok güzel gerçekten elime bir film geçer geçmez ekleme yaparım ;) aslında kapağı açık bir fotoğraf daha yüklemiştim ama sanırım becerememişim. öğrenirim inşallah yakında.. blog açmayıda düşünebilirim bu işi çözebilirsem sevgiler ;))

  5. magichands

    evet açılabiliyor. içindede rafıda var. açılıp kapanabilmesi için kapağın iç kısmına çift taraflı bant yapıştırdım. yoksa kapak kapalı durmuyor.

  6. magichands

    Teşekkürler.. yaptığım gün oynamadığı için ortadan kaldırdım desem inanırmısınız :) daha iki yaşında belki seneye oynar diye umut ediyorum :)

  7. mehlika35

    tam çok beğendim, ben de yapmalıyım diye düşünürken, kızınızın 2 yaşında olduğunu ve yaptığınızda oynamadığını yazmışsınız. Benim kızım daha 2 bile değil :)) kesinlikle seneye uğraşmalıyım :))
    fikriniz çok güzel, çok başarılı olmuş, tebrik ederim sizi, ellerinize sağlık..

  8. miscloy

    ayy çok k güzel ya zaten bende 13 yaşındayım hobilere ve el işlerineeeeeeeee öyle düşükünümki okadar seviyorumki kimse bilemez çokk güzel olmuş ya :) umarım bende bişeyler yapıp paylaşırım elimden geleni yaparım zaten yazın babam bana dikiş makinesi alcak arkadaşlar aranızdayım :)

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum