kat kat katmer kutummm

-

bunu kardelenim arkadaşımla beraber 1 günde yaptık. yapım aşamalarınında fotolarını çektik fakat kopya çektiğimiz bu sitede hepsi mevcut :)bu arada benim kutum çok renksiz daha süslemeye, allamaya pullamaya vakit bulamadım bu sade hali bile kendi el emeğim olunca hoşuma gidiyor. allayıp pullayınca yeniden karşınıza çıkıcak.

28 yorum gelmiş

  1. Kapkaracamdankelebek

    bence allayıp pullamadan böyle sade haliylede çok güzel ama içine böyle sade haliyle sinmiyorsa hediye paketi havası verebilirsin yanlara kurdele yapıştırıp tepesinede bir fiyonk kondurarark:)öylede sevimli olur bence.

  2. kucukgunes

    oy oy herkes yorum yazmış. koltuklarım kabardı:))hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.”bizimgibiler” ewet kullandığım kağıt duvar kağıdı. bi sürü artmıştı, fazla yıpranmaması için kalın tabakalı bi kağıt yada kumaş bulmam gerekiyordu bende duvar kağıdını değerlendirdim:)

  3. kucukgunes

    nrhnmrl diyor ki;ben verdiğiniz sitede bu yaptığınızı göremedim :(en altta vardı sitede bu kutunun farklı model ve kağıtlarından yapılmış bir sürü seçenek mevcut ama çok fazla resim olduğu için yavaş açılıyorfarklı bi link vereyim

  4. pelos

    küçükgüneş blogunda da görmüştüm.. çok güzel bir çalışma. duvar kağıdı da ayrı bir hava katmış. ellerine sağlık. :)

  5. kucukgunes

    pelos,sesiber,kriizantem ve nedukada teşekkür ederim. Süsleyincede mutlaka yayınlıycam, sizden süsleme fikrileri alıcam:)

  6. dilevser

    Sitedekiler de çok hoş.. ama sizinki bi başka güzel :) yapım aşamalarını fotoğraflamışsınız, onları da ekleseniz buraya da bende bi denesem hem kendime hem kardeşime yapsam, kardeşim görünce mutlu olsa falan :)

  7. kucukgunes

    çok teşekkür ederim sizler kadar marifetli olmasamda sizlerden çektiğim kopyelerle bişiler yapmaya çalışıyorum

  8. gelincigin dunyasi

    küçükgüneş ellerine sağlık bi gün uğraşmışsım ama inan değmiş ellerine sağlık bu sade halide çok hoş tabi süslendiğindede görmek isterim:)

  9. kucukgunes

    güzel yorumunuz için teşekkür ederim gelinciğin dünyasıherkes sadeliği bozulmasın dediği için bende kıyamadım şöle yaptım

    az süslenmişi
    az süslenmişi
    az süslenmişi
    az süslenmişi
  10. dilevser

    canım çok teşekkürler.. gayet anlaşılır oldu bu yeterli gazı da vermiş durumda:) hazır kutu kaplamalara başlamışken bundan da yapsam.. ay kardeşim gelince çok sevincek :)

  11. dilevser

    bir şey daha soracağım :) bu kutular benim düşündüğümden büyükmüş, içlerine birşeyler koyunca yamulmaz değil mi kutular? bir de kalın mukavva kullandın sanırım değil mi?

  12. kucukgunes

    ewet canım kalın mukavva kullandım benim tavsiyem bundan oldukça küçük yapman karelerin ebatları 20*10diktörgenler ise 85*20 idi. orjinali bu kadar deil sen küçük yap bence..fakat benim bu bile sarkmadı ii sabitlersen sorun yok;)

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum