Pazartesi, Aralık 5, 2016
Kavuk yaptım, nasıl olmuş? – 2013 yılbaşı yarışması

23

kavuk yapımı
Merhabalaaar, öğretmenimiz okul için kostüm listesini sıralarken, hiç düşünmeden Nasreddin Hoca kostümünü istedim. Daha o anda şekillenmişti kafamda pet şişe ve artık penye kumaşlardan yapacağım kavuk. Sizlerle de paylaşmak istedim, işteeee. Heee! Yapım aşamaları mıııı? Haydi burayaaa .) Yorumlarınızı merakla bekliyoruuuum :)

23 YORUMLAR

  1. Nasrettin hoca fıkrasız olur mu daa ahanda fıkra :D

    Nasreddin Hocanın canı bir gün yahni ister. Kasaba gidip iki kilo et alır, eve gönderir. Hocanın karısı, yahniyi pişirirken komşuları çıkagelir. Misafire ikram edecek başka şeyi olmadığından yahniyi pişirip, komşularına ikram eder. Akşam olup da evine yorgun argın dönen Hoca, yahninin özlemiyle sofraya kurulur.Biraz sonra karısı Hocanın önüne bir tabak bulgur aşı koyar. Hoca kızar:
    – Hatun, hani bizim yahni? Karısı misafire ikram ettiğini söylemeye cesaret edemez.
    -Hiç sorma efendi! Senin gönderdiğin eti kedi yedi, der. Hoca sofradan kalkar. Kediyi tartar.Kedinin zayıflıktan bir deri bir kemik ve açlıktan bitkin halde olduğunu görür.
    Bir karısına bir kediye bakar.
    – Hatun, gerçekten eti bu bizim kedi mi yedi? diye sorar. Karısı:
    – Evet Efendi! Bu utanmaz kedi yedi, der.
    Hoca, koşarak el terazisini getirir. Terazinin bir gözüne kediye, öbür gözüne kilogramları koyar.
    kedi tam iki kilo gelir. Hoca karısına bakarak:
    – Bak hatun! Şu gördüğün bizim kedi tam iki kilo geldi. Aldığım et de iki kiloydu. Bu tarttığım kedi ise, et nerede? yok bu tarttığım et ise, kedi nerede?! diye sorar.

  2. harıkaaaaa bır gerı dönüşümm…gercektennn tam delişi yanıı:))) nasıl guzel düşünmüşsün canım yaaa tebrıklerrrrrrrr…bolşanslarrr dılıyorummmm

  3. @hayaliatolye, çok teşekkür ederim.
    @ serpil’iim çok teşekkür ederim canım benim
    @gokceng, merci caaaanıım .)
    gülden hanımcığım, çok teşekkürler.