Pazar, Aralık 4, 2016
kazak kollarından bebek

20 YORUMLAR

  1. Ben geldimmmm, bak bak bitiremedim ne kadar çok şey eklenmiş. Kazak kollarını da değerlendirmişiz :) Çok şirin olmuşlar

  2. EMBİR SİZ OLMAZ!MARİFETTEN UZAK KALINMAZ:)BAĞIŞIKLIK, BAĞIŞIKLIK, BAĞIŞIKLIK, BAĞIŞIKLIK, BAŞIKLIK, BAĞIŞIKLIK…YAPIYOR……..

  3. BAĞIŞIKLIK: Belirli bir mikroorganizmaya karşı vücudun direncidir. Aktif ve pasif olmak üzere iki tip bağışıklık (immünite) vardır. Aktif immünite, hastalığın, çok hafif de olsa, bizzat geçirilmesiyle oluşur.BAĞIMLILIK : Bağımlılık, bir nesneye, kişiye, ya da bir varlığa duyulan önlenemez istek; veya bir başka iradenin tahakkümü altına girme durumu olarak tanımlanır. Bağımlılık kavramının anlamı, psikoloji ve siyaset alanlarında farklıdır.

  4. BAZI ÜYELER DE BENDE İTİCİLİK DUYGUSU YARATIYOR…!Bİ AÇIKLAMADA ŞİMDİ GELİR ARTIK… KİM SORDUYSA…OY YAAAAAAAA……. BEN BUNLARLA UĞRAŞMAK İSTEMİYORUM…

  5. Bu bebeklerden bir sürü yapıp çocuk esirgeme kurumlarına gidip çocuklara hediye etmek lazım.. Şimdi aklıma geldi çoraplardan da olur sanırım bu bebeklerden..

  6. ayrıca “Menopoz bir hastalık değil, kadının bir çağıdır. Temel değişiklik östrojen hormonu üretimi azalması olduğundan, hormon üretimi belli bir seviyenin altına düşmediği sürece kadın yaşamını sağlıklı bir şekilde sürdürmeye devam edebilir. :)

  7. estağfurullah

    estağfirullah :)))

    ünlem (esta’ğfurullah) Arapça esta¦firullahTeşekkür edilen veya övülen bir kimsenin söylediği bir incelik ve alçak gönüllülük sözü.

    kavramları karıştırmayın bende açıklama yapmayayım bu kadar basit

    ukalasıfat (ukala:, l ince okunur) Arapça ¤u®al¥Kendini akıllı ve bilgili sanan, bilgiçlik taslayan (kimse):Shane editörüm yalnışlarımızı düzeltmek için aramızdan gönüllü seçiyorsunuz haberimiz yok. Biz de ne oluyor deyince “karıştırmayın ,ben de düzeltmeyeyim” diye azarlanıyoruz. İnsan bir uyarmaz mı.Bilemedik güneşedoğru kusura kalma.Sizide yoruyoruz , yorumlarımız altında. Sözlük elinizde bilgilendireceğim diye gezinip duruyorsunuz.

  8. Büyük Larousse estağfirullah kelimesi üç durumda kullanılır diyor: 1. Övülen veya teşekkür edilen bir kimsenin söylediği incelik ve alçakgönüllülük sözü. 2. Kendine olumsuz bir nitelik yakıştıran bir kimseye “Hiç de değil!” anlamında söylenen nezaket veya alay sözü. 3. Karşısındakinin, kendisinden beklediği işi, kendisi için yük saymayan kimsece söylenen nezaket sözü.ben 2. anlamını kulanmıştım .))

  9. Şimdi aklıma geldi çoraplardan da olur sanırım bu bebeklerden..

    duygu, nette gezerken çoraptan yapılan harika bebekler gördüm ama linki kaybettim daha başka yapılanlarda var ama benim gördüm çok muntazam ve basit yapılmış onu gördükten sonra öbürleri basit geliyo rastlarsam yüklüycem.