20 yorum gelmiş

  1. embir

    Ben geldimmmm, bak bak bitiremedim ne kadar çok şey eklenmiş. Kazak kollarını da değerlendirmişiz :) Çok şirin olmuşlar

  2. sefa97

    EMBİR SİZ OLMAZ!MARİFETTEN UZAK KALINMAZ:)BAĞIŞIKLIK, BAĞIŞIKLIK, BAĞIŞIKLIK, BAĞIŞIKLIK, BAŞIKLIK, BAĞIŞIKLIK…YAPIYOR……..

  3. gunesedogru

    BAĞIŞIKLIK: Belirli bir mikroorganizmaya karşı vücudun direncidir. Aktif ve pasif olmak üzere iki tip bağışıklık (immünite) vardır. Aktif immünite, hastalığın, çok hafif de olsa, bizzat geçirilmesiyle oluşur.BAĞIMLILIK : Bağımlılık, bir nesneye, kişiye, ya da bir varlığa duyulan önlenemez istek; veya bir başka iradenin tahakkümü altına girme durumu olarak tanımlanır. Bağımlılık kavramının anlamı, psikoloji ve siyaset alanlarında farklıdır.

  4. sefa97

  5. duygumuygu

    Bu bebeklerden bir sürü yapıp çocuk esirgeme kurumlarına gidip çocuklara hediye etmek lazım.. Şimdi aklıma geldi çoraplardan da olur sanırım bu bebeklerden..

  6. gunesedogru

    ayrıca “Menopoz bir hastalık değil, kadının bir çağıdır. Temel değişiklik östrojen hormonu üretimi azalması olduğundan, hormon üretimi belli bir seviyenin altına düşmediği sürece kadın yaşamını sağlıklı bir şekilde sürdürmeye devam edebilir. :)

  7. sefa97

    ŞEKERİ OLABİLECEĞİM EN SON İNSANSINIZ……….!ÖKÜZÜN ALTINDA BUZAĞI ARAYANLARLA İŞİM OLMAZ….!

  8. kondor

    estağfurullah

    estağfirullah :)))

    ünlem (esta’ğfurullah) Arapça esta¦firullahTeşekkür edilen veya övülen bir kimsenin söylediği bir incelik ve alçak gönüllülük sözü.

    kavramları karıştırmayın bende açıklama yapmayayım bu kadar basit

    ukalasıfat (ukala:, l ince okunur) Arapça ¤u®al¥Kendini akıllı ve bilgili sanan, bilgiçlik taslayan (kimse):Shane editörüm yalnışlarımızı düzeltmek için aramızdan gönüllü seçiyorsunuz haberimiz yok. Biz de ne oluyor deyince “karıştırmayın ,ben de düzeltmeyeyim” diye azarlanıyoruz. İnsan bir uyarmaz mı.Bilemedik güneşedoğru kusura kalma.Sizide yoruyoruz , yorumlarımız altında. Sözlük elinizde bilgilendireceğim diye gezinip duruyorsunuz.

  9. gunesedogru

    Büyük Larousse estağfirullah kelimesi üç durumda kullanılır diyor: 1. Övülen veya teşekkür edilen bir kimsenin söylediği incelik ve alçakgönüllülük sözü. 2. Kendine olumsuz bir nitelik yakıştıran bir kimseye “Hiç de değil!” anlamında söylenen nezaket veya alay sözü. 3. Karşısındakinin, kendisinden beklediği işi, kendisi için yük saymayan kimsece söylenen nezaket sözü.ben 2. anlamını kulanmıştım .))

  10. orgueli

    Şimdi aklıma geldi çoraplardan da olur sanırım bu bebeklerden..

    duygu, nette gezerken çoraptan yapılan harika bebekler gördüm ama linki kaybettim daha başka yapılanlarda var ama benim gördüm çok muntazam ve basit yapılmış onu gördükten sonra öbürleri basit geliyo rastlarsam yüklüycem.

Bir Cevap Yazın

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum