Kedi işlemeli clutch çanta

-

Kedi işlemeli clutch çanta modeli. Çok tatlı bir Ankara kedim var, adı Ares Bey. Diğer hayvansever dostların dışarıda binbir güçlükle yaşayan bu sevimli çocuklarımıza yardım için başlattığı etkinlik için özenle bir clutch çanta hazırlamıştım.
Sonra bu model sevilince birkaç tane daha yaptım. İşte onlardan kalan bir çalışmayla sizlerleyim.
Kasnakta çalışılan bu işleme diğer kanaviçe işlemesinden biraz farklı tabii. Renkli nakış ipleri ive boncuklarla rengarenk işlediğim kedi figürlü portföy / clutch çantanın içine de astar diktim. Böylece çok daha tok ve kullanımı rahat bir model oldu. Günlük olarak da, gece çıkmalarında da kullanılabilecek bir model.

Sevgiyle yapılan bu kedi işlemeli çantamı tüm hayvansever dostların beğenisine sunuyorum.
Ben sevgiyle yaptım, siz de mutlulukla kullanın…

Her zaman hayatın sevgi üzerine kurulduğunu düşündüm. Bu yüzden yaptığım her işte emeğimin üzerine sevgimi ekledim. Ortaya çıkan her şey içime sinerse size sunmaya çalıştım. Çünkü işime ve sizlere saygım var. Ben severek yaptım, sizler mutlulukla kullanın...

Bir Cevap Yazın