Pazar, Aralık 4, 2016
Kendi ruj paletini yap!

Kendi ruj paletini yap!

23

Evde az kalmış rujlarınızı atmayın hem şık bir palete sahip olun hemde çok sevdiğiniz rujlarınıza daha geç veda edin.Yapilisi cok basit. Ilk once rujlarin dibinde kalan kismini bir spatulayla cikarip porselen bir kaba aliyoruz. Daha sonra da mikrodalga firinda rujlari eritip sogumasina izin vermeden hemen paletin icinde ki bolmelere dokuyoruz.Palet olarak Türkiye’de satışı var mı bilmiyorum onun yerine bitmiş far kutularını temizleyip kullanabiliriz.Yapılış videosu

23 YORUMLAR

  1. videoyu izledim yaşım küçük olduğu için şu anda kırmızıları filan sürmeme izin yok :D ama ilerde süper bir fikir böyle kocaman rujlar var onlarıda küçük metal sakız kutularına dökebiliriz.

  2. videoyu izledim yaşım küçük olduğu için şu anda kırmızıları filan sürmeme izin yok

    melanikatörcüm nasıl yaşın küçük bak bu konuda kimse elime su dökemez kaç doğumludun ki:))))

  3. hıııım ilginç…rengini beğenmediğimiz veya kullanmadığımız rujları az kalanları renk uyumuna göre karıştırarakta değişik renkler elde edebilir.

  4. arkadaşlar rujları ısıtıp kullanmayın çoğunun içeriğinde kurşun var çünki ve içindeki maddelerler yüksek ısıda bozuluyor,cildinizde alerji yapabilir daha kötüsü kanserojen etki yapabilir,kesinlikle tavsiye etmem , yani sana katılıyorum embir.

  5. hmmm. bende ısıtınca zararlı olduğunu duymuştum fakat şok ısıtma yani mikrodalga olunca o etkiyi göstermez diye düşündüm.Bende suna dumankaya’nın bir programda verdiği ruj tarifi var.Hiç denemedim ama denemeyi düşünüyorum.1 tatlı kaşığı vazelin1 tatlı kaşığı lanolin1 tatlı kaşığı parafin1 çorba kaşığı fındık yağı1 çorba kaşığı jojoba yağı1 çay kaşığı istenilen renk için gıda boyası15 damla çilek esansıBütün malzemeler iyice karıştırılarak benmari usulü eritilir. İstenilen ruj kalıbında dondurularak kullanılabilir.Peki bu nasıl herbalist?

  6. herbalist diyor ki;bir gün size zararsız bir ruj tarifi veririm,onu istediğiniz gibi yaparsınız arkadaşlar

    valla ne güzel olur :)

  7. benim okulda öğrendiğim tarif bu ;1/2 bardak kayısı çekirdeği veya badem yağı2 çorba kaşığı rendelenmiş balmumu,1/2 çay kaşığı sığır dilikökü (bunu yukarıdaki yağda bırakıp,rengin çıkmasını bekliyoruz)10 damla isteğiniz bir kokulu yağ,çilek,tarçın,muz vb.3 damla e vitamini yağıbenmaride balmumunu eritmek için ısıtınistenilen kırmızılık için yağı ayarlayın açık tonlar için yağ kırmızı ,koyu kırmızı için yağ siyaha dönük bir renk olmalı.daha sonra bu yağı süzün.balmumu tamamen eridiğinde,renkli bakım yağını katın,istediğimiz kokulu yağı ve e vitamini ilave edip iyice karıştırın, ve kaplara dökün. bu tarif 17 adet 7 gr.kap dolduruyor.malzemenizi yapacağınız ölçüye göre ayarlayabilirsiniz. sonra donmasını bekleyin .sığırdili renk vermenin yanısıra nemlendirici ve güneşten koruyucu özelliktedir.suna hanımın verdiği tarifi biliyorum içinde lonolin olduğundan biraz yapışkan bir şey oluyor ben pek sevmedim doğrusu.Bu tarifi ben kullanıyorum oldukça iyi,dudakları hem besliyor hem de nemlendiriyor ve güneş ışığına karşı da koruyor.

  8. evet canım aktarlardan bulabilirsin,imkanın varsa doğadanda toplayabilirsin.Aktarın sana doğru şey verdiğinden emin olmak için bitkiye internette bak,bazen ilgisiz şeyler verebiliyo aktarlar,sığırdili bitkisinin kökü renk verir.

  9. asyayaren henüz 15 yaşındayım bu yüzden pek izin verilmiyor

    hiiii kıyamam ben sana bizde arkadaşlara tevellüt olayını konuşuyorduk kitevellütte son noktasın canım benim

  10. dipte kalan rujları eğer çok sevdiğim kıyamadığım rujsa içine ruj fırçasını daldırıp kullanıyorum, bitince de yenisini alıyorum.merak ettiğim kendi rujumuzu niye kendimiz yapıyoruz, batsın mı kozmetik firmaları, memlekette iş yok zaten, yapmayın etmeyin, şaka bir yana hani bir heves bak ben ruj da yaptım demek için belki sadece bir kez yapılır da belki( ben yine de yapmam) 2. kez yapar mısınız acaba?

  11. Bilemiyorum zevk meselesi…Sonuçta bu sitede yayınlanan her şeyi denemiyoruz yani kendi adıma konuşayım , bence amaç bilgi paylaşımı… Paleti değil ama ruj yapımını doğal olduğu için deneyeceğim,hoşuma giderse de hep yaparım

  12. hiiii kıyamam ben sana bizde arkadaşlara tevellüt olayını konuşuyorduk kitevellütte son noktasın canım benim

    neyse ya zaten benim işim ne rujla filan ama bu konuyu açacağım anneme yine :D:D