Kibrit kutularının dönüşümü – 2013 yılbaşı yarışması

-

geri dönüşüm
Kibrit kutularından ne olabilir ki? demeyin. İşte buyrun çok güzel bir takı kutusu oldu. Özellikle yatılı misafirliğe gittiğinizde benim gibi takılarınızı yanınızdan ayıramıyorsanız bence tam size göre. Yaparaken çok zevkli zaman geçireceksiniz, üstelik maliyeti en fazla 5 TL.
Kibrit kutularını istediğim şekle getirdim. Çekmeceleri kullanmak istediğim dizayna getirdikten sonra uhuyla sabitledim, sonra üstüne mukavvadan bir kutu yaptım. Tekrar yapıştırdım. Tabii bu sizin zevkinize kalmış, dilerseniz hiç koymayın. Kutucukların içini beyaz guaj boyayla boyadım ve üst kapağını düz pembe kağıtla kapladım. Biraz daha renk gelsin diye üstüne çiçek yapıştırdım. Çekmecelerin kulpları da olmazsa olmazdı, onlara da boncuklar sabitledim ve işte bu kadar basit. Umarım beğenirsiniz.

geri dönüşüm

30 yorum gelmiş

  1. Oyle tesekkur ederimde cok buyuk haksizlik yapildi bana yarismada 2. Olcaktim tam iki dkka sonra bi baktim oylara 80 oy birden geri cekilmis 80 kisi ayni anda nasil olutoda oylarini ayni anda cekiyo aklim almiyor bunun suclusunun onmarifet sitesinin oldugunu dusunuyorum soyledim sikauetimi ama kimse takmadi cevap verme tenezzulunde bile bulunmadilar benim boyle birsuru calismam var sizinle paylasmak isterdim ama artik baska yerlere yinelicem bu gidisle yazik cok yazik ne diyeyim sonuncu olsam bu kadar uzulmezdim

  2. brnnyvz

    benimde aynı oldu gece 12 de baktım 268di sabah144 e indi gözlerime inanamadım bende:(((((( çok üzgünüm yarışmadaki hevesim kaçtı ne olduğunu anlayamadım

  3. mineornek

    brnnyvz bende farkettim 280 civarıydı oylarınız 1. idiniz. sabah baktığımda 140 dı. Çok şaşırdım. O gece birkaç saat siteye giremedim bakım çalışmaları varmış. Şikayetinizi bildirin eminim 10marifet yetkilileri sorunu çözeceklerdir.

  4. banuca

    Ne kadar can sıkıcı bir durum bu böyle, 10marifete döndüğüme pişman oldum neredeyse, benim de bir ara oylarım indi çıktı bişiler oldu, oy verenlerin oylarını geri çekme imkanları yok ki, neler oluyor anlamadım :(

  5. byalamode

    benim oylarım çıkmadığı için indi gibi bir sorunum olmadı:)))) ben yarışmanın 10 marifet ziyaretçilerine yeterince duyurulmadığını düşünüyorum.barbi evimin yayınlandığı gün blog ziyaretçi sayım neredeyse 500 olmuştu.bunun 4/3 lük kısmının 10 marifet aracılığla olduğunu biliyorum.sonraki günlerde devam etti.ben beğenip bloga ziyarete gitsem bir beğen oyu veririm.ama eminim ziyaretçiler farkında değil.benim veya sizlerin emeği için farketmez.ana sayfada daha farklı belirgin bir şekilde duyurulsa daha iyi olabilirdi:)kimseye işini öğretecek değilim.nacizane fikrimi yazmak istedim:) herkese başarılar bakalım kim kazanacak:)sağlıklı bol hünerli günler:))

  6. Benim o kadar sinirlerim bozulduki aglicaktim yarismayla ilgili yayin yaptiklari yazilara yorum yaptim baska nerden ulasilir bilmiyorum birinci olamasam bile 80 oyumu geri istiyorum kim bilir belki daha fazla begenen oldu onlarda gitti hevesimde kacti zaten ben ne kece ne de kitap istemiyorum yarisma oldugunu duyunca heyecanlandim katilip biraz takip edersem heyevanli olur diye dusundum 2.ydim baktim guzel calismalar var beni gecebilirler bile belki dedim gjzel seyler yapmislar ona bile uzulmedim boyle olunca ama aglicaktim artik bisey istemiyorum zaten

  7. shane

    @takiciyim; öncelikle bize ulaşamamak diye bir şey yok. buradan yorum yazmak bize ulaşmanın garantili yolu değil. zira tüm yazıların altını okuma lüksümüz yok. eğer ki bize bilgi@10marifet.org adresinden mail atmış olsaydınız, ki lütfen bir daha sorun yaşarsanız öyle yapın, o zaman cevap almama durumu kesinlikle olamaz. (eğer ki bir teknik aksama olmuştur, mail bize gelmemiştir, ancak öyle yanıt alamamış olabilirsiniz). bu konuda hiçbir zaman suçlama kabul edemem, aramızda yeni olduğunuz için bu konudaki titizliğimizi bilmiyor olabilirsiniz diye açıklıyorum.

    yarışmanın oylama konusuna gelince. oylarının birden bire azaldığını gören birkaç kişi, ki üzüntülerini anlıyorum, bu konuda 10marifet’i suçluyorlar. facebook beğen uygulaması ile ilgili bir aksama, bizimle ilgili olamaz. teknik bir arıza olabilir ki bu küçük bir ihtimal; insanlar örgütlenir, toplu halde beğenirler, beğenmekten vazgeçerler; bir şekilde hile ihtimali görürse facebook olaya müdahale edebilir, bir şeyleri silebilir. bilemiyorum. biz pratik, yansız ve işin içinde facebook olduğu için sağlam bir oylama şekli olduğunu düşündüğümüz için bunu seçtik. bu aksama dışında da düzgün işlediği ortada. sıkıntı yaşayanlar için gerçekten üzgünüm ancak konunun bizimle hiçbir ilgisi yok. “facebok oyları azaldığı için 10marifet’i suçluyorum, şikayetime cevap vermeye tenezzül etmediler” gibi ifadeleri sitemle karşılıyorum. kusura bakmayın, bunu söylemezsem hem içim rahat etmez, zira işini çok iyi yapmaya uğraşan bir insanım, hem de aramıza yeni katılan arkadaşların hiç hak etmediğimiz şekilde hakkımızda yanlış düşünmesinden korkarım.

    konuyla ilgili durum bizim açımızdan bu. bilginize, teşekkürler.

  8. Ya shane bir suru sey yazdim internetim gitti silindi bi daha hic yazamam acikcasi kisacasi isinize bi daha facebook gibi 3. Sahislari karistirmayin dedim istersenizde silin calismalari atin beni siteden of

  9. shane

    @takiciyim; siteden kafamıza göre yazı ya da hesap silmek gibi huylarımız yok, çalışmalarınız ve sitede yer alıp almamakla ilgili kararınızı siz verip bize bilgi@10marifet.org‘dan iletebilirsiniz. dediğim gibi, yorumlarda yazılanların azını takip edebiliyoruz.

    teşekkürler.

Bir Cevap Yazın

Tuğla duvar efektli ahşap pano

| | 0 Yorum

Mutfak kara tahta panosu

| | 0 Yorum

Ahşap pembe ev – ekmek kutusu

| | 0 Yorum

Dekoratif ahşap kelebek

| | 0 Yorum

Ahşap boyama kişiye özel hediyelikler

| | 0 Yorum

Ahşap mavi çapa – duvar süsü

| | 0 Yorum

El boyaması bardak altlıkları

| | 0 Yorum

Love yazılı ahşap pano

| | 1 Yorum

Akvaryum temalı ahşap pano

| | 4 Yorum