Kınnap ipi ile kapı süsü yaptım

-

kapı süsü
Merhaba. 10marifet’i uzun zamandır hep takip ederim ama nedense yaptığım şeylerden hiç paylaşmamışım. 10marifet’te gördüğüm kınnap ipi ve balonlar ile yapılan avizenin modelinden küçük dekoratif toplar yapmıştım. Strafor çelenklerle kapı süsü yapmak istemedim çünkü çok büyük bir şey istemiyordum. Elimde kınnap ipim vardı ve nasıl bir kapı süsü yapabilirim diye düşündüm.

kapı süsü
Karton kutuya orta boy tabak ölçüsünde yuvarlak çizdim, sonra çizdiğim yuvarlağın ortasına kase koyup tekrar çizdim. Maket bıçağı ile çizdiğim yerlerden kestim böylece ortası boş ve istediğim boyutta bir çelenk zemini oldu. Bu kartonlardan iki tane yapıp beyaz tutkal ile birbirine yapıştırdım daha sert formlu olması için. Sonra kınnap ipini sıra sıra karton çelengin etrafına sardım, sarma işi bittiğinde tekrar üst sıradan çapraz çapraz gene sardım. Hem şekilli, hem de üzerine yapıştırdığım çiçekleri yapıştırmak daha kolay oldu. Çiçekleri de beyaz tutkal ile yapıştırdım. Asma yerini de kınnap ipleriyle tamamladım. Ben çok sevdim, sevgiler.

3 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum