21 yorum gelmiş

  1. peskir

    @hayalignesi bu sözlerden sonra tablo bile işleyebilirim :) Çok teşekkür ederim.@ssserpil çok teşekkür ederim :)

  2. peskir

    @nurdank tekrar teşekkür ederim :) @zulaltan çok teşekkür ederim :) @duygun çok teşekkür ederim.@rapunzel-esk çok teşekkür ederim. Beni mutlu ettiniz :)

  3. senayatilgan

    Çok orjinal bir çalışma. Farklı şeyler herkesiin ilgisini çekmiş bakın çok güzel olmuş :) Ben ce cesaret edin ve daha büyük şeyler de yapın bu işte iyisiniz :)

  4. peskir

    @mhtpkaya,@senayatilgan,@ecerce yorum ve takdirleriniz benim için çok değerli.Daha büyük projeleri denemek istiyorum :) Çok çok teşekkür ediyorum.

  5. rapunzel-esk-

    iyiyim nurdan ablacım bu aralar sessiz sessiz takılırum ama takipteyim herzaman bu siteyi yeni etamin işlerim var yükledim yayınlanınca yorumlarınızı beklerim..mutlulukla kalın :)

  6. Sevgili Rapunzel-esk,

    Gelip laf atmaz mıyım :) tabii hele yayınlansınlar hem bakarım hem laf atarım memnuniyetle :)
    Sevindim bu yorumu gördüğüme vallahi :)

    Peşkir hanım inşallah kızmaz burada işinden aykırı sohbet yapıyoruz diye :) Kızmadınız değil mi?

  7. peskir

    @NalanUnal çok teşekkür ederim :) @kuzucuklar size de çok teşekkür ederim. @rapunzel-esk- @nurdank Rica ederim,ne demek,gerçekten ”tükkan” sizin :) )

  8. rapunzel-esk-

    peskir de etamin dostu süper işler çıkarıo ben beğeniyorum yaptıklarını ayrıca lazım olursa çalabilrmiyim bu örneği izin varmı ?

Bir Cevap Yazın

peskir

Emek verilen her işi seviyorum ama çarpı işini (kanaviçe,hesap işi,etamin işi,goblen) daha çok seviyorum. Her türlü çalışmalarımı blogumda veya Facebook sayfamda görebilirsiniz.

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum