21 yorum gelmiş

  1. @hayalignesi bu sözlerden sonra tablo bile işleyebilirim :) Çok teşekkür ederim.@ssserpil çok teşekkür ederim :)

  2. @nurdank tekrar teşekkür ederim :) @zulaltan çok teşekkür ederim :) @duygun çok teşekkür ederim.@rapunzel-esk çok teşekkür ederim. Beni mutlu ettiniz :)

  3. Çok orjinal bir çalışma. Farklı şeyler herkesiin ilgisini çekmiş bakın çok güzel olmuş :) Ben ce cesaret edin ve daha büyük şeyler de yapın bu işte iyisiniz :)

  4. @mhtpkaya,@senayatilgan,@ecerce yorum ve takdirleriniz benim için çok değerli.Daha büyük projeleri denemek istiyorum :) Çok çok teşekkür ediyorum.

  5. iyiyim nurdan ablacım bu aralar sessiz sessiz takılırum ama takipteyim herzaman bu siteyi yeni etamin işlerim var yükledim yayınlanınca yorumlarınızı beklerim..mutlulukla kalın :)

  6. Sevgili Rapunzel-esk,

    Gelip laf atmaz mıyım :) tabii hele yayınlansınlar hem bakarım hem laf atarım memnuniyetle :)
    Sevindim bu yorumu gördüğüme vallahi :)

    Peşkir hanım inşallah kızmaz burada işinden aykırı sohbet yapıyoruz diye :) Kızmadınız değil mi?

  7. @NalanUnal çok teşekkür ederim :) @kuzucuklar size de çok teşekkür ederim. @rapunzel-esk- @nurdank Rica ederim,ne demek,gerçekten ”tükkan” sizin :) )

  8. peskir de etamin dostu süper işler çıkarıo ben beğeniyorum yaptıklarını ayrıca lazım olursa çalabilrmiyim bu örneği izin varmı ?

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Emek verilen her işi seviyorum ama çarpı işini (kanaviçe,hesap işi,etamin işi,goblen) daha çok seviyorum. Her türlü çalışmalarımı blogumda veya Facebook sayfamda görebilirsiniz.