Kırkyama yatak örtüsü

-

Kırkyama hayatıma, karşı tarafıma taşınan değerli komşum Esin hanımla tanışmamla birlikte girmiş oldu. Renk, renk kumaşların onun ellerinde yeniden hayat bulduğunu adeta bir tabloya dönüştüğünü görmüş ve çok etkilenmiştim. Hemen ben de kolları sıvayarak uzun süre elimde yorgan lamasını yaptığım bu örtüyü meydana getirişmiş olmanın sevincini yaşadım…

30 yorum gelmiş

  1. oyachn

    Çok güzel yapmışsın eline sağlık. Buna birazda 40 sabır demek gerekiyor galiba. Çok emekli ve sabır isteyen bir iş diye düşünüyorum.

  2. Noblesse

    geçenlerde kendime patchwork seti aldım, bugünde küçük denemeler yaptım, yarın crazy tekniğini (en kolayı sanırım:)yastıkta deneyeceğim.

  3. gonuldenele

    bende o setten istiyorum.hatta bu gün aklıma geldi.birde bugün broşürde bir makine beğendim süper bişey.Ama şu an almam imkansız :((

  4. kriizantem

    Patchork setidemi varmış. Bende punch iğnesi alıcam:)) Nette punch iğnesiyle yapılmış örneklere bir bakın, neler var neler, ucuzmuş da seti 6-7 TL sanırım. Bu arada örtü harika…

  5. kriizantem

    Kaça aldın gönüldenelecim? Yapıştırıcısı pahalımı ki, onu niye almadın?(çabuk cevap ver, sorgu hakimi gibi sorguya çekti:))

  6. Noblesse

    punch iğnesi ile nakışı bitirdikten sonra işin arka yüzünden stencıl fırçası ile ve kumaş yapıştırıcısı ile yapıştırılıyor, yıkansa bile hiç birşey olmuyor.

  7. gonuldenele

    nasıl aldığımı duysan,şimdi burda bi kaç yere sordum yok.adamlar adını bilmiyor.bende örgü dantel dergisi bir sayısında hediye verecekmiş okudum nette.harıl harıl dergi aradım.en sonunda migrosta 2 tane bulduk.hemen aldık alevle:)))yapıştırcı koymamışlar ama..7,5 tu sanırım dergi fiyatı.

  8. kriizantem

    :))) Ben bulursam gönderirim sana, burdada zor bulurum herhalde, istanbula gidince hem sana, hem bana alırım. Hadin kızlar size doyum olmaz, çok uykum geldi. Bu gece çok güldüm, eğlendim, teşekkürler, yarın görüşmek üzere…

  9. akoni

    Noblesse diyor ki;kendi kendimize patchwork öğrenebilir miyiz acaba akonicim?şahane bir örtü.Ellerin dert görmesin

    İlk başlayacaklara önerebileceğim örnek bu. Çok kolay, tek kalıpla yapılıyor.. 15 cm x 8 cm ölçülerinde bir tane mukavva veya sert bir şeyden kalıp yapıp kumaşları o kalıba göre kesip bir ana renk olsun, kestiğin her renk parçayı o ana renk kumaşla birleştir. 4 tanenin birleşimden bir motif oluyor, sonra o motifleri ekliyorsunuz. Anlata bildim mi bilemiyorum? Sen bana izin ver, ben İstanbul’a gidince dikim şeklinin resimlerini çekip göndereyim..kolay olur

  10. Noblesse

    teşekkürler akonicim, öncelikle cesaret verdiğin için sonra da yardım edeceğin için.Bugüne kadar öğrenmek istediğim herşey için kursa gittim, işin püf noktalarını ve inceliklerini öğrenebilmek için, gene öyle mi yapsam acaba?

  11. akoni

    İnan bana kursa gitmene hiç gerek yok..Sadece hangi, parça hangi parça ile eklenmesi gerekiyor, onu bilirsen olay bitmiştir. Bu da kitaplarda resimli olarak anlatılıyor. Ben öyle öğrendim..

  12. Noblesse

    bugün crazy tekniğini denedim yastıkta, ancak yarısı bitti :))bir heyecan bir heyecan halimi izlesen gülmekten kırılırdın.Onu bitirdikten sonra önerdiğin yatak örtüsündeki modeli masa örtüsü yapayım diyorum.

  13. akoni

    crazy bu nasıl bir teknik bilmiyorum.. ilk kez duydum.. masa örtüm vardı çok güzel, onun resmini bile çekmeden arkadaşıma verdim.. Verdiğim ölçü masa örtüsü için büyük olur onun biraz daha küçültülmüş hali olsun..

  14. Noblesse

    Crazy tekniği bu.

    Sevgili Akoni bende çok bildiğimden değil, internette görüp, öğrendim, hani ölçü falan gerekmiyorya.Önerdiğin örneği fotoğraflarını gönderdikten sonra denerim, dörtlü parçaları düzgünce nasıl birleştiriyoruz anlamadım.

  15. akoni

    aaa bu mu? aslında masa örtüsü bundan çok güzel olur.. İşin ilginç yani bu tekniği ben bilmiyorum.. Kendimce denemek istedim ama başarılı olamadım:))

  16. gonuldenele

    Bende bu tekniği ilk kez bu çantada denedim.Çok zor değil akoni.sen kesinlikle yaparsın.Önce çantanın ön kısmını kalın kağıda çizdim.sonra cetvelle gelişigüzel böldüm.Kesmeden önce birbiri ile eklenecek kısımları numaralandırdım.hangi parça nereye eklenecek diye.sonra kağıtları kesip kalıp olarak kullandım.Kumaşı kesip kağıtla birlikte dikiş paylarını ütüledim ve elimde dikdim.Bulmaca gibi yani.eğlenceli:))

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum