10 yorum gelmiş

  1. Kapkaracamdankelebek

    üzülme Nefertiti13.sinir oldum üstteki kişiye ona ayar verip senin işine yorum yapmayı unutmuşum özür dilerim.kırmızı kutu gayet hoş fakat üzerindeki boyamalar biraz özensiz geldi bana.yağlı boya kullandığın için köşelerde renkler kirlenmiş sanki. bence akrilik boya ile çalışsaydın sonuç daha tatmin edici olacaktı.

  2. Nefertiti13

    bi tane daha yazımda vardı bundan yeni gördüm. aslında o köşelerede yaprak yapmak istemiştim fakat olmamıştı ve üstünü varakla kapamayı denedim. kiri anlamadım fakat:)

  3. Yağlı boya ve folyo tablolarla ilgilenenler ve yaptırmak isteyenler adresten bana ulaşsınlar örnekleri gönderir, beğendiğiniz bir çalışma olursa yaparım.cisemsanatevi@hotmail.com

  4. Kapkaracamdankelebek

    yok uğraşamayacağım nefertiti. kasten ve ısrarla devam ediyor her başlıkta spam yapmaya.bende cisemindunyasi’nın Allah’a havale ettim o da nereye havale eder bilemiyeceğim artık:)kirlenme derken renklerde kirlenme olduğunu söylemek iştemiştim. köşelere yaprak yapmaya çalışıp sonrada üstünü varakla kaplamışsın ya işte orada karışık ve belirsiz lekeler oluşmuş.

  5. SEMYIL

    bende bu spama (ismini telaffuz etmiyeceğim) sinir oldumama o kendi reklamını yapayım derken. bizim atladıklarımızıortaya çıkarmış akıllım :))) :))))hem yanlış yere gelmiş. burada herkes ressam, tasarımcı,sanatçı ,üreten kişilerle dolu.

  6. Nefertiti13

    bende anlayamadım bu ısrarını açıkçası. tamam şimdi demek istediğinizi anladım kapkaracamdankelebek, artık onu bi şekilde düzeltmeye çalışacağım teşekkür ederim

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin