Kıymetli Kitaplarınıza Dekoratif Korumalar

-

Çok sevdiğiniz kitaplarınız olur, okurken yıpranmasına dayanamadığınız. Bu kitaplarınızı dekoratif bir şekilde korumak için buyrun neler denediğimizi görün…Önce malzemelerimizden başlayalım; makas, yapıştırıcı, daha önce kutu kaplama örneğimizde kullandığımız duvar kağıdı, düğme ve zevkinize göre seçebileceğiniz bir ip. (Ben pullu olanı tercih ettim).

Malzemeler
Malzemeler

Gördüğünüz gibi çok az sayıda malzeme ile bakın neler yapacağız. Yapılışı aşağıda resimli bir şekilde görebilirsiniz.

Resimlerle Anlatım

Böylece ajanda gibi bir kullanımı olan, aynı zamanda duvar kağıdının sağlam yapısıyla kitabınızı yıpranmaktan koruyan, kıymetini gözle görülebilir kılmanız için şık ve kullanışlı bir tasarım yapmış olduk. Çalışmamıza paralel olarak kaplama yaptığımız malzememizi düğmelerle renklendirebilir, kurdelelerle süsleyebilirsiniz. Bu aşamadan sonra kalan malzemeleri işlevsel bir şekilde değerlendirebilmek için, seçtiğimiz pullardan oluşan ipimizi kitap ayracı görevi görecek şekilde resimdeki gibi kullanabiliriz.

Kitap Ayracı
Kitap Ayracı

10 yorum gelmiş

  1. Zeynepname

    Teşekkürler kucukgunes..onuryilmaz; dekorasyonculardan bulabilirsin istediğin renk,kalınlık ve desenlerde duvar kağıtları.Farklı ciltlerle de kaplanabilir elbette, benim duvar kağıdı tercih etme sebebim hem elimde fazladan duvar kağıdı kalıntıları olmasıydı (değerlendirmek istedim) hem de diğerlerinden daha dayanıklı oluyor.Ayrıca bu kaplamayı şu anda kullandığım kitaptan çıkarıp bir başka kitapta da kullanabiliyorum. ebatların uyması ve kaplama yaparken içte bıraktığın pay önemli sadece.

  2. Zeynepname

    Teşekkürler Gökhan Abi, senin de çok güzel marifetler sergilediğini biliyoruz, görmesek de :)@onuryilmaz kitap ayracı da yaptım, en kısa zamanda paylaşacağım;)@Racine teşekkürler beğendiğine sevindim:)

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum