Cumartesi, Aralık 3, 2016
Kızımın Kirazları

Kızımın Kirazları

6

küpe
Yazın gelmesiyle çıkan kirazları kulağa takma geleneği gerçeğe döndü :) Kızımın gene mahareti geldi ve kendim için gittiğim yerden üç-beş parça çok ucuza aldığı malzemeleri ne yapıcağını söylemeden alıp, “yapınca görürsün” mantığıyla çok kısa sürede yaptığı küpeleri kulağına takıp geldi. İnsanın ısırası geliyor :) Umarım beğenirsiniz.

küpe

Paylaş
ayferce
Ben ev hanımıyım. Yıllardır farklı türlerde el işi yapıyorum. İki kızım var onların çeyizleri için farklı şeyler öğrenmek adına bu sene mefruşat kursuna gittim. Kızlarımın teşfikiyle bu siteye üye olup el işlerimi sizlerle paylaşmak ve bu sitede bilgi alışvrerişinde bulanmak istedim.

6 YORUMLAR

  1. çok güzel durmuş, bu kiraz bozulmaz en azından :) bende elime kiraz geçtimi hep kulaklarıma takardım, kirazın insan beynine öyle bir çağrışımı var. estetik olarak çok güzel bir meyve takı hali de çok güzel durmuş :) aklın yolu bir :)

  2. bu siteyle tanıştığımdan beri kızlarımın da bu site için bişeyler yapması çok mutlu ediyor beni. :) kiraz konusuna gelince doğru söylüyosun zulaltan bende hep kulağıma takaroım kirazları…