Pazar, Aralık 11, 2016
kola şişesinin değişik bir geri dönüşümü :)

20
ped şişeden kapı tutacağı
ped şişeden kapı tutacağı

arkadaşlar buda yine annemin icatlarından. sıcak yaz günlerinde kapılar pencereler hep açık durur ya…birazcık esti mi rüzgar kapı pencere çarpar ya…hani kapının önüne yastık vs koyarlar çarpmasın diye… bu işte o işe yarıyormuş:))kola şişesinin içine suyu doldurup içinede şu her evde olan plastik çiçeklerden koyuyorsunuz. hem değişik bir dekor hemde çok işe yarıyor. biraz daha değişiklik yapılabilir üzerinde aslında.ama yinede annemin fikrine sağlık :))

ped şişeden kapı tutacağı uzaktan
ped şişeden kapı tutacağı uzaktan

20 YORUMLAR

  1. :)))) :)))) çok beğendim. anneciğinin emeğine aklına sağlık.hatta şimdi aklıma geldi. daha da ağır olması için (hani çokrüzgarlar için ) :)) şisenin dibine 3-4 parmak kadar kum dakonulabilir.çiçekler yaşasın solmasın !!! diyesuyu var ya toprağı da olsun :)))

  2. marifetli annenin marifetli kızı baharcım harika fikir bu yaa. bende işyerine yapayım bundan sürekli çarpıyor kapı ve her seferinde ödüm kopuyor.

  3. hamaratkiz50 diyor ki;aslında kola şişesinin değil de çiçeklerin geri dönüşümü bu.ben aynısını 5 yıl kadar önce yapmıştım.işe yarıyo. güzel bi aksesuar

    doğru yaa bu çiçekler artık pek bir yerde kullanılmıyor :)) teşekkürler

  4. SEMYIL diyor ki;:)))) :)))) çok beğendim. anneciğinin emeğine aklına sağlık.hatta şimdi aklıma geldi. daha da ağır olması için (hani çokrüzgarlar için ) :)) şisenin dibine 3-4 parmak kadar kum dakonulabilir.çiçekler yaşasın solmasın !!! diyesuyu var ya toprağı da olsun :)))

    doğru SEMYIL hatta şu renkli kumlardan yada boncuk görünümlü taşlardanda konulabilir evet hoş fikir :) teşekkürler tatlımmmm

  5. yalnzben83 diyor ki;marifetli annenin marifetli kızı baharcım harika fikir bu yaa. bende işyerine yapayım bundan sürekli çarpıyor kapı ve her seferinde ödüm kopuyor

    yap canım hem basit hem kullanışlı :) fotosunu koy mutlaka tamam mı :) eminim sen daha yaratıcı bişeyler daha eklersin bu çalışmaya :)