Koltuğumuz kendine geldi (koltuk kaplama)

-

koltuk kaplama
Modelini çok beğenerek aldığımız ve çok severek kullandığımız koltuğumuzun canı çıkmış durumdaydı :( Süngeri ezilmiş, kumaşı eskimiş ve çok lekelenmişti (malum evde küçük bir cimcime olunca).
Koltuk takımlarının fiyatları çok yüksek geldi. Eşimle birlikte nasıl yapabiliriz diye düşünürken ilk önce bir döşemelik kumaş almakla işe başladık. Süngerini tamamen yenilemek yüksek maliyetli olacağı için mevcut süngerin üzerine 3 cm’lik bir sünger aldık. Ben kumaşı süngerin üzerine ölçülerine göre diktim ve düğmelemeye hazırdı. Bundan sonrasını canım eşime borçluyum :) Düğmeleme işi de bittikten sonra koltuğumuz kendine geldi :)

koltuk kaplama

koltuk kaplama
Odada bulunan bordo çekyatıma uyumlu olsun diye bordo renkli minderlerini de diktim. Tabii ki bu kadar yenilemelerden tekli koltuklarım da nasibini aldı fakat onlara sadece örtü dikebildim bu kadar yorgunluktan sonra :)

koltuk kaplama

10 yorum gelmiş

  1. zeynepmert

    zaten koltuk yenileme projelerini görünce hep yok artık demişimdir bu işe girişmek cesaret işi bir gün ben de yaparım belki, elinize sağlık

  2. arzugundogan

    tebrik ederim çok güzel olmuş sizin ve eşinizin eline sağlık. bu arada düğmeleme işini nasıl yaptınız bende yatak başına yapmak istiyorum. anlatırsanız sevinirim…

  3. sinzuay

    Zeynepmert teşekkür ederim :) bende öyle diyordum ama insanın içi o eşyadan iyice daralincaaatmaya kiyamayip yenisini almayada maddi durum elvermeyince sonuç böyle güzel oluyor :) ama inanki çok keyifli :)

  4. sinzuay

    Arzugundogan teşekkür ederim :) koltuk kaplama malzemeleri satan yerlerde dugmeleme yapmak için büyük (35 cm lik) iğneler var ve sağlam olması için kalın tespih ipi gibi ipleri var biz onlardan almıştık. Düğme zaten koltuğun kendi düğmelerini kullandık.başka ip kullanınca düğmeler kesiyor çabuk kopuyor. Sana şimdiden kolay gelsin yapınca paylasirmisin bende yatak başlığı yapmayı planliyorumda :)

  5. gokceng

    ellerinize sağlık sinzuay :) Şu kaplama işleri her zaman cezbetmiştir beni. Çok güzell. İnşallah ben de birgün cesaret edip yaparım böyle bişeyler ve paylaşırım sizlerle :)

  6. sinzuay

    Gokceng teşekkür ederim :) begenmene sevindim bence cesaret edebilirsin hemen :) biraz yorucu oluyor fakat sonucu görünce gerçekten bu zorluklara yorgunluklara degiyor :) senin koltugunuda bekliyoruz sabırsızlıkla :)

Bir Cevap Yazın

sinzuay

yoğun bir iş ve ev temposu sonrası evde kalıp her gördüğü işe meraklanan biri :)

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum