Kot Püsküllü Hırka

-

17 yorum gelmiş

  1. tuffe

    Çok uğraşmış,ilginç de bir fikir ama ben sevmedim.Kolları çok ağır olur.Rahat giyilmez ama kolları dışında güzel olmuş aslında.

  2. polyanna 69

    çok takdir ediyorum.onun yaptığına inanamadım.mağazanın vitrinine koysan kimbilir kaça satılır.kendisi kesinlikle tasarımla ilgilenmeli.(tabi mesleği bu değilse)kendisine bizden selam ilet.sana da teşekkür ederim paylaştığın için.bana fikir oldu.

  3. aheng

    güneşedogru,tuffe arkadaşımın adına teşekkürler.tuffe evet çok uğraştı kollarıyla,ağır oluyordur herhalde, sormadım ama bilek kısımlarına kot montun manşetleri kullanılarak ta güzel olabilirmiş gibi bence.

  4. Noblesse

    olağanüstü, çok güzel olmuş, kızıma yapmalıyım mutlaka, yapılacaklar listesine ekledim, becerikli arkadaşının eline sağlık.

  5. aheng

    polyanna69 ben mesaj atarken yazmışsın herhalde, görmedim yazını kusura bakma.Yaptığı daha neler var anlatamam,mesleği bu değil, bende söylüyorum bu yeteneğini bir şekilde değerlendir diye, ama bilmiyorum belki bu yorumları okursa daha da bi cesaretlenip el atabilir.Buraya da üye ol diyorum ama bilgs.’la uğraşmayı pek sevmiyor,selamınızı da iletirim teşekkürler.Noblesse ben ce de yap,aynı renk kot pantolonun üstünde harika olur.Günesedogru bence de kolları böyle olmasa bu kadar albenili olmazdı.Embir teşekkür ederim,yap sende görelim.

  6. Daliya

    Çok güzel, çok şık olmuş. Beni tek düşündüren kolları tuffenin dediği gibi ağırdır o kollar. Ben ki saat takarken yoruluyorum. Arkadaşını kutluyorum

  7. kriizantem

  8. aheng

  9. alonenes

  10. polyanna 69

    ay yine mi getirdiniz bunu gündeme. görür görmez bayılmıştım. yapıcam kızıma bundan. tam onun yaşına göre. daha üye olmadı mı o. olursa haber ver bize. çılgın montun sahibi. açıkçası kendime kafama göre bir arkadaş arıyorum da. hafif uçuk kaçığından. ….sevgilerimle.

  11. aheng

Bir Cevap Yazın