Polar Minder

-

32 yorum gelmiş

  1. aheng

  2. aheng

    günesedogru,Daliya teşekkür ederim:)Daliya evet mor ayna da benimdi, kızlarımın odası mor ağırlıklı olduğu için mor,lila ve krem tonlarında birşeyler yapmaya çalışıyorum hep.

  3. aheng

    Noblesse bence de hazırlardan daha güzel oldu,ya da kendim yaptım diyemi bana öyle geliyor bilmem,yorumun için de teşekkürler.Dimi ama yamalibohça,kaçmaz bizden hiçbirşey:)Embir teşekkür ederim canım, evet kızım daha küçükken pembe hastasıydı, azcık büyüdümü ne artık daha zevkli ve dediğin gibi mor ve lila hastası.

  4. basaksu

    ne kadar güzel bir minder kızım olsa kesin yapardım.bu arada gözümden kaçmış kızınızın mor aynasını da gördüm,o da süper olmuş.kızınız pek şanslı çok şık bir odası,böyle zevkli bir annesi var.

  5. tuffe

    Hayıır..Pembe pembe pembe…Ben 30uma geldim hala pembe diyorum:)Mor asil bir renktir ama daha mistik, hüzünlüdür.Odası mor,hayatı toz pembe olsun.

  6. aheng

    basaksu güzel yorumun ve güzel düşünelerin için çok çok teşekkür ederim canım sağol.Böyle minderleri sadece çocuk odası için düşünmeyin bence, başka bir arkadaşımın oturma odasında vardı o hazır almıştı,krem ve turuncu renklerinde, çok ta güzel duruyor odaya ayrı bir renk ve güzellik katıyor.tuffe orası öyle ben de 40’ıma:( yaklaştım ama ben de çok severim pembeyi,güzel dileğin için de ayrıca teşekkürler,Allah tüm çocuklarımıza güzel yazılar yazsın inşallah,onlar herşeyin en iyilerine, en güzellerine layıklar.

  7. aheng

  8. ozgeozgeozge

  9. aheng

  10. celebi74

    tufffeeeeeeeeeeeeeeeeeebeni bırakıp nereye gidiyorsun….bende geliyorum……aheng kızların dört oldu…. :))))))))))))))))))))))mor mindere ben otururum tuffeeee senin için de pembesini yaparızz….. :))))

  11. aheng

    Tuanaderin çok teşekkür eerim..fene canım çok teşekkür ederim:)Selmatozan beğenmenize sevindim,teşekkür ederim…dolunay82 çok teşekkür ederim…celebim gel canım sana da yer var bitanem,bi tane de açık lila minderim var,senin gibi cıvıl cıvıl bir kızım oldu ne güzel….:)))

  12. aheng

    Ayyyy ya ne tatlısınız,şu sıralar fazla giremiyorum nete,çok mutlu oldum sayenizde,SevgiliFigenabla,acemihobicim,fiamma1’cim,mehtapcım,gülseyhancım hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum ve öpüyorum.

Bir Cevap Yazın