Cuma, Aralık 9, 2016
Kozalaklardan kapı süsü

Kozalaklardan kapı süsü

24

Şimdiye kadar hep gazeteyle kapı süsü yapmıştım, bu sefer gazeteye kozalağı da ekledim, değişik oldu. Birkaç yıldız, ve plastik çiçekten başka doğal olmayan hiçbir malzeme yok bu kapı süsümde. Herşey doğadan.

Yapımı aşama aşama burada.

24 YORUMLAR

  1. ilk resme baktım önce nasıl birşey bu, kozalaklar nasıl duruyor havada falan diye düşündüm ama sonradan alttaki şaheseri gördüm ve çok hoşuma gitti. ellerin dert görmesin, harika olmuş, denemem lazım, hatta hemen denemem lazım.

  2. cadikazani diyor ki;Canim supersin!Cok guzel olmus ama oraya biyerlere bi kus mus filan sikistirsaydin bi kelebek bisiyler eksik ama…:)

    İyi fikir, ama evde çakma kuş yok. İyisimi ben renkli asetatla bir iki kelebek yapayım, çok daha şık olacaktır. Teşekkürler cadıcım:)

  3. Cadıcım henüz keçeyle ilgili hiç bir deneyimim yok, ama şu keçe işine bulaşır bulaşmaz, dediğini yapacağım:) Akoni, çelebi74, kartallaryuksekuçar çok teşekkürler kızlar, beğenileriniz beni mutlu etti.

  4. Ben merakli melahat mi desem maymun istahlimi desem geçenlerden karsima çikinca aldim aldimdaaa daha bitise varmis bi vukuat yok ortada iki igne atiyorum tamam 3 gun almiyorum elime:D Keçe ku$ yaparim ben sana canim ha guzel olur olmaz o ayri ama :) adresini postaneden yolla sen bana timam?

  5. Cadıcım daha yeni gördüm inan yadığını, kusura bakma canım. aradan neredeyse 3 ay geçmiş, hala keçeyle ilhgili bir deneyimim olmadı, senin keçe kuşunuda seve seve kullanırım canım:)