Kozalaklardan kapı süsü

-

Şimdiye kadar hep gazeteyle kapı süsü yapmıştım, bu sefer gazeteye kozalağı da ekledim, değişik oldu. Birkaç yıldız, ve plastik çiçekten başka doğal olmayan hiçbir malzeme yok bu kapı süsümde. Herşey doğadan.

Yapımı aşama aşama burada.

24 yorum gelmiş

  1. acemihobici

    ilk resme baktım önce nasıl birşey bu, kozalaklar nasıl duruyor havada falan diye düşündüm ama sonradan alttaki şaheseri gördüm ve çok hoşuma gitti. ellerin dert görmesin, harika olmuş, denemem lazım, hatta hemen denemem lazım.

  2. kriizantem

    cadikazani diyor ki;Canim supersin!Cok guzel olmus ama oraya biyerlere bi kus mus filan sikistirsaydin bi kelebek bisiyler eksik ama…:)

    İyi fikir, ama evde çakma kuş yok. İyisimi ben renkli asetatla bir iki kelebek yapayım, çok daha şık olacaktır. Teşekkürler cadıcım:)

  3. kriizantem

    Cadıcım henüz keçeyle ilgili hiç bir deneyimim yok, ama şu keçe işine bulaşır bulaşmaz, dediğini yapacağım:) Akoni, çelebi74, kartallaryuksekuçar çok teşekkürler kızlar, beğenileriniz beni mutlu etti.

  4. cadikazani

    Ben merakli melahat mi desem maymun istahlimi desem geçenlerden karsima çikinca aldim aldimdaaa daha bitise varmis bi vukuat yok ortada iki igne atiyorum tamam 3 gun almiyorum elime:D Keçe ku$ yaparim ben sana canim ha guzel olur olmaz o ayri ama :) adresini postaneden yolla sen bana timam?

  5. kriizantem

    Cadıcım daha yeni gördüm inan yadığını, kusura bakma canım. aradan neredeyse 3 ay geçmiş, hala keçeyle ilhgili bir deneyimim olmadı, senin keçe kuşunuda seve seve kullanırım canım:)

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum