Kulak Çubuklarından Ne Yapabiliriz?

-

Kulak çubularından ne yapabiliriz? Harika bir çalışma buldum. E haydi içeri buyrun :))İhtiyacımız olanlar, kulak çubukları, beyaz karton, tutkal, 2 adet mandal. Kulak çubuklarını kesip kartondan hazırladığımız kuzunun gövdesine ve başına tutkal yardımı ile yapıştırıyoruz. Daha sonra arkasına mandalları yapıştırıp kuzunun ayaklarını yapıyoruz. Bu kuzuyu yemeğe davet ettiğimiz misafirlerin nerede oturacaklarını belirlemek içinde kullanabiliriz. Yapılış detayları burada anlatılmış.

33 yorum gelmiş

  1. Sibella

    Çok güzel bu :) Embircim yine çok çalışmışız bakıyorum, pazar mesaisi :)) Valla ben de ilk defa dün akşam kendi rekorumu kırdım ve 5 yazı birden gönderdim, daha bir tanesi yayınlandı, bakalım diğerleri ne zaman ?

  2. embir

    Bende görünce amanınnn çok tatlı olmuş dedim, bir ara deniycem, yapımı kolay ve çok cici bir çalışma olmuş. Beğenmenize çok sevindim arkadaşlar.Sibel benim rekorum kaç bilmiyorum sanırım 8 belki 9’dur :)) s12 iyi bilir :))

  3. Sibella

    Seni biliyorum canım yaa, ben sadece kendi açımdan rekor demiştim, daha önce en fazla iki yazı göndermiştim de aynı günde :)

  4. asyayaren

    ayağıylada yünüylede o sevimli suratıylada çok güzel olmuş:))))ayak olarak kullanılan mandallar ters olarak yapıştırılıp kuzunun gövdesine de mıknatıs yapıştırılırsa buzdolabında magnet görevi görebilir mandalların altına notlar..fotoğraflar… hatta çocuğumzun yaptığı bir çalışmayı sergilemek için kullanılabilir:

  5. embir

    evet asya ya bugün Nalan ablanın dediği ipekçi cemale gittim. Fiyatları çok daha uygun (ben şık düğmeden alıyordum) Hem tutkal aldım, bunu yapabilmek için hemde şu diğer çalışma için Nalan ablanın dediği ipten aldım (sonradan hatırladım ben o ipten alıp şapka yapmıştım vakti zamanında) Neyse evde vardı hala ama olsun biraz daha aldım işte. Ahşap tepsi boyayacaktım melek istiyordum ondan da buldum peçete aldım ve biraz da boya aldım. Ne yazıyordum ben evet asya ya ben bundan yapıcam buzdolabı süsü olarak.

  6. embir

    Senin ki çok şirin olmuş, ben sitedeki şablonu kullandım birazcık irice oldu :)) Kulak çubuklarımın yarısı da bitti :)) kurusunda bende fotolayım

  7. embir

    hay benim akılsız kafam, pdften şablonu çizdim çizmesine de neden bu kadar büyük oldu dedim şimdi anladım görüntü %13o’larda falanmış bende bi güzel üzerinden çizdim benim kuzu oldu koyun. Hay allah ya :))

  8. asyayaren

    alemsin embir artık burda yeni projeler gördükçe hangisinden yapacağımzıı aşşırırı olduk çekerci dükkanına giripte şundan ay şundan yok yok bundan diyen çocuklar gibi sende kuzucuk dan ay pardon koyundan :DDD bahsederken nalan ablanın kedisine atlıyorsun yaaa …. ilhi:DDDDsende fotola da şu koyununu görelim bizde:)))bende mi yapsam ne ama ben yaparsam kesin magnet niyetine yaparım :))

  9. absynthe

    aa evet magnet iyi fikir :) mıknatıs bulayım da ben de öyle bişey yapayım bari ;) benim kulak çubukları bavulun içine düştüydü bi ara, ben de atmamışım, bunu görünce değerlendireyim dedim küçük kuzucuk oldu :)

Bir Cevap Yazın

embir

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum