Cuma, Aralık 9, 2016
Kumaş Etiket Yapma

31 YORUMLAR

  1. çook çook beğendim üstelikte uzun zamandır üstüne kafa yorduğum bir konu.yalnız anlayanlar banada analatsın yazıcıdan kağıdı çıkardıktan sonra sadece ütüliyerek nasıl kumaşa geçirdi kurumuş mürekkep ütüyle geçemez ıslakkken desem yazıcıdan çıkar çıkmaz zaten kuruyor anlamdım

  2. Normal kağıt değil bu transfer kağıdı diye yapışkanlı bir şey,etiket kagıtları gibi, hobi marketlerde ve tekstil malzemleri satan yerlerde paket halinde var… beni düşündüren yazıyı bilgisayarda nasıl ters yüz edipte yazdıracağız:)))Bilgisayar bilgisizliğin bu kadarı olur yani diyeceksiniz ama ben takıldım kaldım:)))paylaşımına teşekkürler sevgili bynfavori42

  3. ben de etiket yapmaya çok kafa yormuştum çözümünü bulamamıştım. bunu yapan olursa bana da anlatsın:)) çok güzel..

  4. berra52 diyor ki;çook çook beğendim üstelikte uzun zamandır üstüne kafa yorduğum bir konu.yalnız anlayanlar banada analatsın yazıcıdan kağıdı çıkardıktan sonra sadece ütüliyerek nasıl kumaşa geçirdi kurumuş mürekkep ütüyle geçemez ıslakkken desem yazıcıdan çıkar çıkmaz zaten kuruyor anlamdım

    mrb canım konunun sizlerede faydalı olmasına sevindim. Sorunun cvbı ben gelmeden fiamma tarafından cvplanmış sapolsun.:))

  5. hasmelyas diyor ki;Sanırım bu tek tarafı yapışkanlı bir kağıt

    elifzel diyor ki;yaw süper fikir,bu transfer kağıdını nereden bulucaz acaba?

    fiammacığım saolsun cvplamış sorularınızı. Tşkler:)

  6. betulunlifleri diyor ki;bana etiket demeyin:) 3 haftadır içim dışım etiket oldu zaten:)

    hayırdır betülcüm nedir bu etiketten bezginliğin:))

  7. fiamma1 diyor ki;Normal kağıt değil bu transfer kağıdı diye yapışkanlı bir şey,etiket kagıtları gibi, hobi marketlerde ve tekstil malzemleri satan yerlerde paket halinde var… beni düşündüren yazıyı bilgisayarda nasıl ters yüz edipte yazdıracağız:)))Bilgisayar bilgisizliğin bu kadarı olur yani diyeceksiniz ama ben takıldım kaldım:)))paylaşımına teşekkürler sevgili bynfavori42

    Fiammacığım yazıyı sitede photoshop kullanarak yapmışlar gerekli malzemelerde böyle bi programın gerektiğide yazıyordu:) zannedersem onda ters çevirmek için bi seçenek yapılmış öğrenir yaparsam tekrar paylaşırım tşkler fiamma

  8. 03bellinda diyor ki;umarım yaparsınız kızlar bizede anlatırsınız:)))

    umarım cnm:) tşkler:)

    nazesen diyor ki;Bizler için faydalı olacak bir yazı bu teşekkürler bayan favori.Bir etiket programı bulursak deneyelim kızlar.

    faydalı olabilmek beni sevindirdi evet imkan olanlar hemenncik denesin derim:)

  9. ayme diyor ki;ben de etiket yapmaya çok kafa yormuştum çözümünü bulamamıştım. bunu yapan olursa bana da anlatsın:)) çok güzel..

    tşkler aymecim, yapan olursa anlatsın evet :)

  10. valla bende aynısını 4 ay önce yiğenim kreşe giderken kıyafetleri için yaptım. çok kullanışlı gerçekten

  11. yardımcı olabileceğim bir konu olursa sorabilirsiniz. grafik işlerindede yardım edebilrim. grafikerim. :))

  12. sevgili gps87 transfer kağıdının başka bi ismi var mı? grafiker olmanız sevindirici bi yardımcı hepimizi sevindirir:) benim anladığım programla yazıyı tersten ayarlayıp transfer kağıdına çıktısını alıyoruz daha sonra bunu kumaşa ütülüyoruz bütün olay bu mudur:))

  13. bende istiyorum bu kağıttan baktığım yerlerde yoktu off karşılara gitmek lazım yoğunluk geçsin bir düşeceğim peşineee

  14. evet sevgili BynFavori42 herseyi açık açık yazmışşın. ama kağıt normal transfer kağıdı.bende transfer kağıdı kullandım onuda uygun boyutlarda kestim. ütüledim.zaten bu sitedede öle demiş ilk başka normal kağıda test için basmış daha sonra transfer kağıdına basmış onuda uygun şekilde kesip ütülemiş.tshirt baskısı içinde aynı kağıdı kullanıyorum ben :))) çok kullanışlı bir kağıt.

  15. tesadüfen mahalledeki kırtasiyeye sordum’aaaa geçen sene almıştım 3 paket biri kaldı galiba bakayım ”dedibaktı ve BULDUUU…hemde Hpnin normalde 25 tl falan onlar bana dedielimde bi paket kalmış madem al sana 15 e olsun :)ama o sırada ne cuzdan ne bısı vardı yanımda alamadımen yakın zamanda alıcam;)

  16. Fiyatı 20 ytl civarı idi transfer kağıdının 10 luk paketler halinde satılıyor hobi özellikle kumaş boyaları falan satılan yerlerde…

  17. fiamma1 diyor ki;Fiyatı 20 ytl civarı idi transfer kağıdının 10 luk paketler halinde satılıyor hobi özellikle kumaş boyaları falan satılan yerlerde..

    hmm bilgilendirme için tşkler fiamma hobi markete falan gittiğinde bakılacaklar listesine alındı transfer kağıdı:)

    mavisofra diyor ki;güzel bi konu açmışsın tebrikler cnm.

    tşkler canımcım siz arkadaşlarıma faydalı olabiliyorsam ne mutlu:)

  18. ne demek herzaman yardımcı olabileceğim konu varsa bu konular dıısndada ben cok cahilim bende sizin bilgilerinzden yararlanırm :))

  19. gps87 tabi yardımcı olabileceğimiz konularda dayanışmadan yanayım:)) berracım pakette diğer arkadaşların dediği gibi 10 adet mi kağıt var ve boyutları a4 kadar mı?

  20. evet a 4 boyutu ama içinde kaç tane var bakmadım o gün oyncak almaya gitmiştim sadece oyuncakları aldım kısmetse bu gün yarın gider kağıtlarıda alırım

  21. favorim taa 2010daki yazına yorumu görünce şaşırma sakın bir şey soracağım.Peki bu etiketin kumaşını nerden bulacağız ya..Ben ona takıldım.