Kurdelelerden çiçekli kapı süsü

-

kurdeleden-ciceklerle-suslu-kapi-susu-modelleri
Kurdeleleri bir başka seviyorum. Rengarenk, saten, organze, plise, kalın, ince derken onların arasında kaybolup gidiyorum. Bu kapı süsü de onlarla yaptığım bir çalışma. Öncelikle plastik yarım daire şeklindeki çelenk materyalimi çuval kumaşı ile kapladım. Bu arada çuval kumaşı kullanmayı da çok seviyorum, çünkü daha bir naturel durduğunu düşünüyorum. Sonrasında rengarenk kurdelelerimi önüme aldım ve çiçekleri oluşturmaya başladım. Su kurdelesi, telli kurdele, saten kurdele gibi çeşitlerden farklı modellerde çiçekler oluşturdum. Katlamalı gül, küçük mine çiçekleri, beş yapraklı ve ortası tomurcuklu, ince yapraklı çiçekler gibi 18 tane çiçek yaptım. Çelengin sol tarafına çiçekleri sık sık ve aralarına da yine kurdeleden yaptığım yaprakları serpiştirerek bir bütünlük oluşturdum. Boş kalan sağ tarafı ise önce 7.mm’lik ince kurdele ile, onun üzerinden de pıtırcık olarak bilinen telli şeritle gelişigüzel sarmalar yaptım. Bu bölümü sadece üst tarafta iri bir çiçek kullandıktan sonra tamamını farklı tonlardaki yapraklarla süsledim. Yaprakların arasına da görsellik katması düşüncesiyle iki tane iri kahverengi boncuk yapıştırdım. Çelengin asılacağı en üst bölüme ise yine arasına kurdeleler ilave ettiğim çuval kumaşından irice bir fiyonk yaptım. Tüm çiçek ve yaprakların çelenge montesinde sıcak silikon kullandım. Biraz uğraştırıyor ama emin olun bittiğinde emeğinize değiyor :)

2 yorum gelmiş

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin
AysemHobbyHouse

Ahşap ve cam boyamanın yanı sıra,kumaş çiçek yapımı ve keçe çalışmaları da yapıyorum.Çalışırken sanırım boyut değiştiriyorum.))Bir projeyi kafamda canlandırmak,sonra onu hayata geçirmek benim için vazgeçilmez bir keyif.Ben bu işi çok seviyorum.

Kanatlı kalp kapı kolu süsü

| | 0 Yorum

Stafor çemberden keçe çiçekli kapı süsü

| | 0 Yorum

Keçeden ev kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Flama şeklinde keçe kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Evadan sınıf kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Cevizlerden kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Sakallı ipten kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum