LAVANTA KOKULU BEBEKLER

-

Bir başka çalışmam.bunları çok seviyorum evde oda kapılarına asınca ev mis gibi lavanta kokuyor.Çünki bebeklerin beden kısımlarını elyaf yerine lavanta ile doldurdum.bu bebeklerin arka kısımlarına yaka iğnesi monte ettiğimdedeçanta süsü olarak da kullanılıyor.(gençler için)

20 yorum gelmiş

  1. SEMYIL

    yorumlarınıza çok teşekkür ederim.geç oldu ama elimde olmayan nedenden .bilgisayarımda birsorun oldu.değiştirmem de 1 hafta sürecek gibi şu andabaşka B.sayardan cevap yazıyorum. görüşmek üzere.

  2. SUPERSKY

    semyıl hanım bunlarda çok güzel olmuş ellerinize sağlıkmis gibi kokarlar.ne güzelancak lavantanın kokusu zamanla azalıyor.bunun için ne yapılır bir bilen varsa yazsın lütfen.şimdiden teşekkürler:)))

  3. SEMYIL

  4. SEMYIL

    şimdi yazıyı gönderirken aklıma geldi. çiçek esansları ve yağlar satılıyor belki zamanla arada bir bu yağlardan 1-2 damla damlatarakda koku ömrünü uzatabiliriz.

  5. SEMYIL

    teşekkürler.absyntheyukarıda belirttiğim yöntemlerin dışında lavantanın ömrünü uzatmak için bilgisi olan varmı ? merak ediyorum.benim için önemli çünki bu bebeklerin satışınıda yapıyorum.

  6. esinsel

    aaa bu harika bebeklere yazdığım yazı nerede?yoksa yazmadım mı?allahım aklıma sahip ol !!arkadaşlar bu bebekler öyle güzel ki.narin….zarif….miiiissss gibi de kokuyorlar.gördüm,kokladım biliyorum :)) tekrar tekrar ellerine sağlık canım.

  7. SEMYIL

    esinsel bende yazıyorum sonra bir bakıyorum yazdığım yok.hani bazen çok bekletip “yorumunuz eklendi “dediği sonradan eklenmemiş oluyor.sağol canım.evet sesibercim. benzerleri var bende gördüm.ben bunu derya baykal’ın programında kızı bir bebek yapıyordu baş kısmını ondan örnek aldım. bedenine de lavanta doldurarak yaptım. bu yılbaşı üzeri yaptıklarım datam birer kokoş kız oldular. fotoğraflayınca buraya koyarımonlarıda. :))

  8. tuffe

    Bayıldım ben bu zilliye:) Lavantanın nemli bez arasında tazeleneceği bilgisi için de teşekkürler.Bol bol satacağınıza ya da sattıgınıza eminim.Ellerinize sağlık.

  9. SEMYIL

    songul08 ve tuffe yorumlarınıza teşekkürler.bakın kızlarımın kokoş olanları da burada ki yazımda :) kardan adamlar da burada :)

Bir Cevap Yazın

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum