magnet-notluk ve dondurma çubukları

-

Bir süredir çocukların dondurma çubuklarını biriktiriyordum bişeyler yapayım diye.Sevgili Kriizantem Öyle cici bişey yapmış ki..Ben bunu yollarken onunkide onaydadır sanırım.Bu akşam oturdum elimdeki malzemelerle bende bir notluk yaptım.Süslemelerim fimo hamuruyla.Mevcut renklerim bunlardı.Çok renkli olmasada ben sevdim.Sizde sevecekmisiniz bakalım:))

Evde bir parça (kendirmiydi adı?) ip bulup çite sardırıp sarkıttım.Ucunada kalemi geçiriverdim.Arkasınada mıknatıs yapıştırıp doğru buzdolabının üzerinee..

25 yorum gelmiş

  1. adadenizi

    seninki de pek güzelmiş. Bizim pek dışarda yeme olayımız olmaz, dondurmayı da kutuda alır genelde çocukla evde veririm. Bak kıskandım ikinizi de şimdi.

  2. sibela

    Elinize sağlik sizinki de çok güzel olmuş.Aslinda bu dondurma çubuklarindan satsalarda alsak satiliyor mu acaba küçükken oynadiğim tahta bloklar geldi aklima,ev yapardik sonrada çitle çevrelerdik:))

  3. kriizantem

    sibela dondurma çubuğunu bilmiyorum da, eczanelerde boğaz çubukları var, onlardan alabilirsin, onlar daha kalın, yapacağın şey daha güzel durur.

  4. aheng

    Çok güzel olmuş ellerinize sağlık,benide heveslendirdiniz şimdi, kızıma söyledim arkadaşlarınınkini de toplayıp getirecek bana, yapınca paylaşırım burda…

  5. gonuldenele

    Vallahi süper fimolarınız.O bebişlere hayran kaldım.Bir duvar süsü yapayım dedim fimoları çifte kavrulmuş yaptım:)))

  6. sekerpembe

    Hepinizi hoş buldum.Fazlasıyla da hamarat buldum.Hayal gücü fevkaladenin fevkinde.Söyleyecek bişey bulamıyorum arkadaşlar yani.Herkes süper!

  7. aytacrafts

    yandığı belli diil,sanki öyle renklendirilmiş gibi duruyor,otantik olmuş,fili güzel şekillendirmişsin,bence iyi bir çalışma olmuş.ben bi keresinde bir fırın fimoyu yakmıştım,fan motorsuz program seçtim,gece gürültü çıkarıyor diye,gece yangın çıkarıyordum benimkiler baya bi kömür olmuşlardı az hasarla kurtulanlarsa eğri büğrü:)

  8. gonuldenele

    …Ben ilk seferimde az zararla kurtulmuşum demekki.Aman yangın falan Allah korumuş sizi.Fimoyu çok sevdim ama bunların dışında bişeyler yapma fırsatım olmadı .

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum