Perşembe, Aralık 8, 2016

8 YORUMLAR

  1. attığım bütün kredi kartlarına lütfen eve dönün çağrısı yapmak istiyorum.Sizleri yalnış tanımışım…ühüh ühhü

  2. muhtesem bir fikir.. yalniz bir sorun var benim hic kredi kartim olmadi nolcak simdi:) telefon kontor kartlarida ayni isi gorur galiba onlarla hemen deneyecem;)

  3. merhaba ben bu magnet yapımını çok merak ettim ama iş yerimde site yasaklı olduğu için açamıyorum.lütfen burdan anlatabilirmisiniz kredi kartı ile magnet yapımını

  4. ziuw öncelikle çok teşekkür ederim konu için iki akşam önce anneme yaptım ve çok beğendi… :)Seybe ablacım kontürlü telefon kartlarında da olabiliyor. Ben birtanesini normal kredi kartıyla diğerini ise kontürlü telefon kartıyla yaptım.@sema2006: Ben buradan izah etmeye çalışayım.Öncelikli olarak kredi kartına ya da onun gibi sert haldeki bir karta ihtiyacın var. Makas, asetat kalemi, cetvel, falçata, maskeleme bantı ve dilersen boya da gerekli malzemeler.1. Kartın ortasına bir adet dikdörtgen çiziyorsun. Bu diktörtgen saksının tabanını oluşturacak.2. Dikdörtgenin dört kenarına da genişlikleri dikdörtgenin ait olduğu kenarıyla aynı ölçülerde olacak dikdörtgenler çizeceksin unutma yükseklikleri aynı olacak ve bunlarda saksımızın kenarları olacak.3. Sonraki çizdiğimiz dikdörtgenlerden arta kalan ve kartın köşelerinde bulunan fazlalıkları keseceğiz ve elimizde artı formuna benzer bir kart kalacak. (taslakta “a” harfi ile gösterdiğim parçalar)4. ilk çizdiğimiz dikdörtgenin kenarlarına falçatayla iz oluşturcağız (taslakta yeşil dikdörtgen) ve ikincil çizdiğimiz dikdörtgenleri katlayacağız. Yani taban dikdörtgenle yanları oluşturan dikdörtgenler 90 derecelik bir açı yapacak.5. Maskeleme bantı -ya da kağıt bant- ile tüm kenarları dıştan bantlayacağız.6. Bantlama işi bitince boyamasını yapıp dilediğimiz bir yerine mıktansı yapıştıracağız.

    magnet yapım taslağı
    magnet yapım taslağı