Mavilim iğne oyası

-

iğne oyası

Oya yapmayı pek sevmem, özellikle de minicik motifleri yaptıktan sonra uçlarını yakmaktan nefret ederim, yak yak bitmez. Gel gör ki o minik motifler de oyalara ayrı bir hava katıyor. Yapmayı sevmesem de ayıptır söylemesi yapınca da çok özenerek güzel yaparım, çevremdekiler de çok beğenir ve güzel yaptığımı söylerler. Kendimi de birazcık övdüm ama gerçek bu ne yapabilirim ki :) İşte kendim için yaptığım ve her zaman severek kullandığım mavi iğne oyası modellerimden biri. Ara ara diğerlerini de paylaşıcam inşallah…

iğne oyası

20 yorum gelmiş

  1. gelincigin dunyasi

    mutlu olurum tabiki. sizin düşünceleriniz hele hele beğenileriniz beni çok sevindiriyor önemsiyorum çünküayrıca benim mutlu olmam için çok büyük şeylere gerek yok küçücük şeylerden bile mutlu olurum ama sizin düşünceleriniz ve yorumlarınız benim için çok büyükbu yüzden teşekkür ederim tekrar tekrar..

  2. dnaharikasi

    Şarkılar söylediğine göre çok beğenerek kullanacağını tahmin ediyorum:)Çıtır çıtır bir model olmuş iyi günlerde kullan canım

  3. gelincigin dunyasi

    dnaharikasi diyor ki;Şarkılar söylediğine göre çok beğenerek kullanacağını tahmin ediyorum:)Çıtır çıtır bir model olmuş iyi günlerde kullan canım

    doğru tahmin canım çok beğeniyorum her taktığımda önce aynaya bakıyorum yakışıyor galiba:)çok teşekkür ederim

  4. merytolg

    sen yaparsında güzel olmazmıııııııışeker olurbal gibi olursüper olurfevkaladenin fevkinde olur :Pmaşallah nazar değmesin sana ellerine sağlık ablam benim

  5. nrhnmrl

    Madem oya yapıyorsunuz böyle bir yeteneğiniz var kolyelerde bekleriz sizden oyalı kolyeler :)ellerinize sağlık çok güzel olmuş anneminde kulakları çınlasın zamanında öğrenmezsen böyle olur işte :)anneminde çok güzel oyaları vardır.

  6. gelincigin dunyasi

    sevgili nrhrmrl; evet oya yapıyorumda, kolye hiç düşünmemiştim bu konularda heyal gücüm pek zayıftır tasarım çıkmaz benden ama inşallah bir gün ilham perileride benim kapımı çalıp şereflendirise neden olmasın:)ama bence vakit kaybetmeden anneannezizden öğrenin fırsatınız varken kaçırmayın derim.eminim sizin güzel fikirleriniz vardır bende sizden esinlenirim ne dersiniz?

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin