MERAKLI KAPKARA

-

Öğrencilere Teknoloji ve Tasarım Dersi’ni sevdirmek, araştırma ve keşfetmeye yöneltmek amacıyla MERAKLI KAPKARA‘yı hazırladım.MERAKLI KAPKARA’da* Düzen Kuşağı* Kurgu Kuşağı* Yapım Kuşağı* Tasarım Süreci* Tasarım Günlüğü* Öğrenci işleri fotoğrafları* Bilim adamları – Buluşları ve icatları* Zihni sinir proceleri :)* Nasıl yapılıyor? -Nasıl çalışıyor?* Tasarım Harikaları* Ülkemizdeki ve dünyadaki tasarımcıların tanıtılması.* Teknoloji ve tasarımla ilgili sitelerin tanıtılması.* Teknoloji ve Tasarım Dersi Yılsonu sergileri gibi konulara yer vereceğim.

8.Sınıf Bütünde Farklılık Etkinliği-Öğrenci çalışması

16 yorum gelmiş

  1. limonyesili

    Öğrencileriniz tasarımları gerçekten harika. Bu arada Zihni Sinir procelerini ben de çok seviyorum, her birini kahkalarla inceliyorum! :-)) Blogunuzda yer verecek olmanız çok güzel :)

  2. Kapkaracamdankelebek

    teşekkürler limonyeşili,öğrencilerde zihni sinirin procelerini ilgiyle takip ediyorlar.tasarıma merakı olmayan çocuklar bile bu konuda hevesleniyorlar o tasarımları görünce.

  3. zabun

    keşke benim zamanınmda da teknoloji ve tasarım dersi olsaydı ='(keşke benimde senin gibi bir “örtmenim” olsaydı ='(

  4. Kapkaracamdankelebek

    çok teşekkürler arkadaşlar.zabun,

    sen böyle söylemişsin ama bende senin işlerini öğrencilere örnek proje olarak gösteriyorum derslerde haberin olsun.)

  5. ebruatolyede

    Merhaba,blog süper, tasarımlar harika.Yaratıcı ve renkli kişiliğini de çok sevdim :)burada da benim yaptıklarım var merak edersen :)http://www.flickr.com/photos/ebruadymn/

  6. Kapkaracamdankelebek
    ebruatolyede'nin harika bebekleri
    ebruatolyede’nin harika bebekleri

    ebruatolyede, bende senin yaptıklarına bayıldım ve birazda şaşırdım. Çünkü yaptığın işler çok kaliteli ama burada hiç bizimle paylaşmamışsın. ilk gönderdiğin yazın sadece bebeklerinle ilgili. sonraki yazıların gördüğüm kadarıyla hep başka konularla ilgili. neden yaptıklarını bizimle paylaşmadın ki?yoksa bebeklerini senden alırız diye mi korktun?şaka bir yana yaptıklarını satıyor musun ya da bir bloğun var mı? Eminim diğer arkadaşlarda yaptıklarına bayılacak ve seni daha iyi tanımak isteyeceklerdir.sserapp, ben sizin patinize görünce aşık oldum 2 gün bende aynısından istiyorum diye dolaşıp sonra kendime güvenemeyip vazgeçtim zaten. senin haberin yok ama öyleee:))) ismi de kapkara olacaktı :(Yamali bohca, gonuldenele çok teşekkürler:)

  7. sserapp

    Pati adına teşekkür ederim. Bakımı o kadar zor değil. Her işini kendisi yapıyor. Üstelikte öyle akıllı ki, örneğin; mutfağa girmesi yasak, oyuncağı kaçsa bile girmiyor:)Bir ara senin için fotoğraflarını koyacağım siteme. İnşallah senin de bir kapkaran olur:)

  8. ebruatolyede

Bir Cevap Yazın

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 12 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum

Çerçeveden mantar küpe askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Islak mendil kapağından çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Daktilo ve kutu yenileme (diy)

| | 13 Yorum

Çocuklar için mutfak yapımı

| | 3 Yorum

Abajurdan kek standına dönüşüm

| | 2 Yorum

Kendin yap fotoğraflı çerçeve duvar süsü

| | 11 Yorum