Mermer Parçalarından Biblo Yapımı

-

Öncelikle kendi belirlediğim hazır bir oyuncak ya da bir süse göre istediğim renkte mermer kesip hazırladım. Seçtiğim süs siyah olduğu için siyah mermeri tercih ettim.
Bu mermer parçaları süs ya da oyuncağa göre ölçülendirdim. Siyah mermer parçaları birbirine silikon aracılığı ile yapıştırıp küçük mengeneler ile sıkıştırma sağladım. Daha sonra zımpara yardımı ile kenarlanı zımparalayıp kötü görüntüleri ortadan kaldırdım.

mermer
mermer işi
Seçmiş olduğum süs bu kartal idi. Kartalı hazırladığım mermere yapıştırırken siyah olduğu için siyah kazan silikonu kullanarak yapıştırdım.
Ortadaki metal parçayı küçük bir bayrak takmak amaçlı yaptım ama sade olarak da şık duruyor. Metal parçayı tabandaki mermere, mermerleri birbirine yapıştırmadan önce matkap aracılığı ile zor da olsa delip monte ettim.

Güzel oldu bence. Peki ya sizce?

4 yorum gelmiş

  1. alanay

    bence şahane olmuş!ellerinize sağlık..seramik heykellerim için bu tarz kaideler lazım banada.ama bu aletler yok maalesef..

  2. gurcan_kskn

    büyükmüş gibi gözüküyor ama aslında işkence denilen o aletler küçük..
    ucuz olduğunu düşünüyorum..mini işkence fiyatı yaklaşık 5 tl falan.tabi ölçülerine göre değişiyor..
    bu tür aletleri alıp bulundurmak gerekiyor..
    :) lazım oluyor :)

Bir Cevap Yazın