18 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    midye boyanınca ne güzel olmuş beyaz inciler ve anahtarla birleşince de çok güzel ,tarz bir kolye çıkmış ortaya bayıldım ellerinine sağlık :) anahtarlar kreliçesi :)

  2. GGuven

    :) Anahtarlar kraliçesi mi? Heh heee.. Teşekkürler Zulal. Bakalım gerçekten anahtarı bir Gülsüm simgesi haline getirebilecek miyim? Yüreklendirici yorumun için çok teşekkür ederim.

  3. GGuven

    Sevgili mervenas, yorumun için teşekkür ederim. Gerçekten de denemeye değer. Mideyeler akrilik boyayla kolayca boyanıyor. Her renk uygulanabilir.Bu da sınırsız tasarım bizi bekliyor demektir. :)

  4. senayatilgan

    Çok güzel olmuş bu kolye… Yanlız o anahtardan nerede buluyorsunuz o kadar :) Çok güzel bir ayrıntı o anahtar gerçektende… Süpersiniz :)

  5. GGuven

    Sevgili Şenay. Ben yorumları nasıl takip edeceğimi bilemiyorum ve eski gönderilerimin yeni yorumlarını farkedemiyorum. Epeyce geç kaldım sanırım yanıtlamakta. Anahtarlar antikacı dükkanlarında ya da bat (bayat-bit) pazarı denilen yerlerde bulunabiliyor. Bendekiler eşimin çok eskiden beri sakladığı anahtarlar. Kolleksiyon yapar gibi bulduğu bütün anahtarları saklamış. Bursa da Yeşil dedikleri bölgedeki antikacılarda çok var. Öyle pahalı da değil.

  6. esinsel

    Gülsümcüm, sayfanın en üstünde 10marifet.org yazısı var ya onu tıklarsan tüm yazıları toplu halde görebiliyorsun.Yorum takibi ve kaçırılan yazılar için görseli de olan çok güzel bir sayfa :)
    Kolyene gelince söze ne hacet şahane… o anahtar var ya bitirdi beni :)

  7. esinsel

    bak unuttum yazmayı, bende buraya nasıl link veriliyor onu bilmiyorum.bazı arkadaşların yorumlarının altında görüyorum, bir türlü çözemedim fikrin var mı?

  8. senayatilgan

    eğer bunun gibii birşeyden bahsediyorsan açtığın internet sayfasının link kısmından sadece linki kopyalıyor ve burya yapıştırıyorsun… Daha karmaşık birşeyden bahsediyorsundur herhalde benim diğerleriyle ilgili bir fikrim yok :)

  9. esinsel

    ay yok yok daha karmaşık bir şeyden değil tam da bundan bahsediyordum :) çok teşekkür ederim senayatilgan bunu nasıl da akıl edemedim?

  10. yagmuryurek

    sevgili guven Bursa mı dediniz bana mı öyle geldi :) çok mutlu oldum aynı şehirde olduğumuza… sergiye beraber gideriz artık :)

  11. esinsel

    gülsümcüğüm yazını işgal ediyorum affet ama açıklamadan geçemeyeceğim.galiba hafıza kaybı yaşıyorum! senay’ a link verme işini nasıl akıl edemediğimi yazdım, sonra bir yazıma yorum gelmiş ona cevap vereyim derken gözüm yukarılara ilişti baktım link vermişim !!!! allah allah dondum kaldım…sonra hatırladım linki aynen senay’ ın dedidi gibi veriyorum veriyorum da problem tıklanamamasındaydı,off daraldım.şimdi bir kez daha buradan deneyeceğim bakalım ne olacak
    http://hertelden-everything.blogspot.com/2012/07/tel-orme-makarasi-ve-orgu-inceltici.html

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum