Cumartesi, Aralık 10, 2016
Minyatür Bebek arabacığım :)

Minyatür Bebek arabacığım :)

31

bu yumurta kabuklarından ne mi yaptım:)

canımıniçi farfinin buradakiyazısından özendim.yazının yayınlandığı gün kapandım kendime hemen ben de yaptım:) tabiki aynısı olmadı. hatta çok farklı oldu ama benim de bir minyatür bebek arabam oldu:) gerçi bu özel birine hediye gidecek ama:) hatta bir tane daha yapılacak o da başka özelbirine gidecek :)

arada bir bloğum da uğrayın yaw:) bilenler bilmeyenlere haber etsin :) ayme’nin bloğu şöyleymiş böyleymiş desin :D

31 YORUMLAR

  1. oyyyyy ilk ben yazayım şu güzelliğe:)merakla bekliyordum aymeciğim.beklediğime değdi.bu arada özel arkadaşları kıskandım valla;)şaka bi yana ellerin dert görmesin.çoook güzel olmuş.

  2. eft :Ddolunaycım teşekkür ederim. az önce bi yorum yazmıştım o kaybolmuş , iiki de kaybolmuş. oğlum kucağımdaydı ne yazdığımı ben bile göremedim :)çok teşekkür ederim canım. aslında o gün yapmıştım bu bebek arabasını ama yayınlamak bugüne kısmet oldu. o kadar çok şey yaptım ki yayınlamaya fırsatım kalmıyor:)nesiiiiiiiiimmmmm özelimmmmm:D sana da bi mahcubum ki.. aslında bir çok kişiye mahçp oldum ama affedinn :(

  3. offf şu 504 …dolunaycım teşekkür ederim yaa bi sürü şey yazmıştım gittiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 504 oldu.

  4. ya kızım nasıl yaptın bunu:) çok şeker olmuş, blogunda görmüstüm:) ayrıca hergün blogtayım senin:) ellerine saglık.

  5. ben deeeeeeee beğenmenize sevindirik oldum :) özel insanlar o kadar çok kiiiii burdaaa… sınırlandıramam asla:)aslıcım hoşgelmişen sefalar getirmişen bloguma:)) her gün beklerim efendim. ben de her gün yayın yapmaya çalışıcam artık:)

  6. çok tatlı olmuş elinize sağlık aslında araba sağlam ise (öyle sanıyorum ki) içine bebek şekerlerinin üstündeki bebeklerden bile konur dinozor yumurtasındanda gerçek bebek arabası olurdu yani :D

  7. vitamin c; :) dinozor yumurtası daha sağlam olur hem de:) ama bu yumurta kabuğu da sağlam oldu, beyaz tutkal sertleştirdi.ecrincim:) parmaklarım uzun ama ince, tığ işi örmekten de inceldi, kolay oluyor:) teşekkürler:)chat noir 1 :) beğenmene çok sevindim canım teşekkürler:)acemi ablam:) teşekkür ederim,evet bebeği eksik bi tek , onu da farfin düşünsün artık :))elişim:) çok teşekkür ederim:) bloğuma geldiğin için ayrı teşekkür ederim, çok mutlu oldum :)

  8. aymeeem nefis olmuş,daha önce görmüştüm ama detaylı fotolar çok iyi,ellerine sağlık,kimmiş bu özel kişi acaba:))))))))

  9. canım teşekkür ederim:) aslında bir kaç işleme daha uğradı, ama öyle fotoğraflayamadım. özel kişi miiiiiiiiiiiii :)çok şeker çok cici çok tatlı birisiiiiiiiiiiiiii:)

  10. aymecan nerdesin:D:D bloguna ugradım döktürmüşsün gene farfi beni evlatkıl edin sıgma ama acucumun içinde taşırım arabayı:)))))))))))))))))))))))