Minyatür Mutfak 3 ve 4

-
KONDOR / www.10marifet.org
KONDOR / www.10marifet.org

Başlıkta bir tuhaf oldu. Sanarsın benim blog buraya bağlı. Neyse blogta ilk bölümleri göremeyenler için geçmişin özeti var. Ben pek bi hobiden, 10.mariftten hatta kendi blogumda uzak kalmış durumda idim. Hafiften hareketlenmeler başladı.Lafında kısası Minyatür Mutfak 3 ve 4 merak edenler için burada.

29 yorum gelmiş

  1. alya nurten torum

    bloğunu gezdim.süper.bende elektronik parçalardan ev eşyası yapardım minyatür.şimdi apartman dairesinde örgü dikiş o kadar.tontonları herkes biliyo ben hiç göremedim ama bende yastığı var.5 6 tonton resmi var üstünde diğer evime gidince çekeyim resmini de özleyen görsün.

  2. dolunay82

    ne zamandır merakla bekliyordum yeni çalışmanı.beklediğime değdi doğrusu.yapım aşamalarınıda ilgi ile okuyorum.malzemelerin dönüşümlerini gördükçe ben bile heyecanlanıyorum.çok sevdiğim ama cesaret edemediğim bir iş.seni tebrik ediyorum.sabrın ve cesaretinden dolayı.birde bu güzellikleri bizimle paylaşma zahmetine girip bu heyecanı yaşattığın için teşekkürler.ellerine sağlık kondor.

  3. kondor

    Anamdiyim bari konum çıkmış hehe sevindirik oldum ne güzel yorumlar yazmışsınız sağolasınız.banuca bu kadar işin içine girmişim oseyretme hali bende hiç doymuyor.güneşedoğru hocam ayıp oluyo ama ancamı…mavisofra dediğin gibi ama bu sefer çoğunda belirgenleştirici bir ölçü ile foto çekmeyi ihmal etmişim.

  4. kondor

    ayla nurten torun you tube bi parça görmüştüm bi bakıver en azından fikrin olur.farfin seninde yorum yazan ellerine sağlık

    dolunay82 diyor ki;ne zamandır merakla bekliyordum yeni çalışmanı.beklediğime değdi doğrusu

    yahu ne samimi yazmışsın kendimi bişey sandım vallahi yalan yok:)( havalarda smiley) ya hiç gözünde büyütme çünkü aynı hataya bende düştüm ne uzun bir süre kaybettiğimi bilemezsin .figen abla vemaniacgeneral oo ne güzel yorumlar oo egomda şişti bu ben bi gaz minyatür olayına bakayım heman kaç gündür bi çorba yapacağım oydu buydu en son karar verdim yakındır inş. konu girmek lazım.

  5. dolunay82

    vaaayyy saa12 uğramış buralara.hoşgeldiniz:))embirler sesiler gideli sizide göremiyorduk.adını görmek bile sevindirdi valla.eskilerden birini görmek iyi geliyor:))

  6. kondor

    oooo saat12 siz paşa dedenizin konağından yazıyorsunuz şimdi zahmette oldu ama sağolasınız.inciduru teşekkürler.dolunay82; embirler sesiler nereye gitti yahu

  7. dolunay82

    kondor bilsem nerdeler bloglarından takip ediyorum.embirin işinin çok yoğun olduğunu sesininde sipariş çalıştığını biliyorum.çok yoğun olunca buraya uğrayamıyorlar sanırım.ama sadece onlar değil daha kimler kimler yok ortalıkta.sanalda olsa insan alışıyor demek özledim her birini.saat12 de ceee yapınca sevindirik oldum bi an:))

  8. dolunay82

    bi sen kaldın dimi nalan abla:))bi kaç kişi bide zaman ne çabuk geçiyor neler değişiyor:(((neyse şimdi başlamayayım uzun meseleler bunlar:))

  9. dolunay82

    kondor sende yoktun ne zamandır göremiyorduk senide.saat 12 yi görünce hemen çıktın ortaya dimi.gözümden kaçmadı değil yani:))

  10. kondor

    yok yahu o beni kıskandıda geldi fesat üye saat12dolunay şincik yaz başı demek bende iş yoğun demek o geçti gibi iş ile ilgili toplatılar, o geçti badana temizlik, o geçti yıllık izin anca düştüm buralara minyatür yapasım ama dediğim gibi yaz olunca insan sokaklara taşıyor yahu

  11. minihobi

    bloğunuza mutfak 3 e yorum bıraktım lütfen onu da okuyunçok güzeller elinize sağlık ama gerçekten elinize sağlık çünkü bu minik şeyler gerçekten el yoruyorkendimden biliyorumilk 2 yazım yayınlanınca minyatür odamı da yollarım inşallah

  12. kondor

    minihobi yorumu okudum hatta cevapta yazdım sağolasın.bakalım bekliyorum ben minyatürden bıkamadım gitti…en azından hali hazırda.

  13. BynFavori42

    alya nurten torum diyor ki;bloğunu gezdim.süper.bende elektronik parçalardan ev eşyası yapardım minyatür.şimdi apartman dairesinde örgü dikiş o kadar.tontonları herkes biliyo ben hiç göremedim ama bende yastığı var.5 6 tonton resmi var üstünde diğer evime gidince çekeyim resmini de özleyen görsün.

    kaç tane evin var kız

  14. minihobi

    tşk. ederim hemen ilgilendiğin için ama cevabını bulamadım mutfak 3 ün sonundamı baktım göremedim acemilik işte ))

  15. kondor

    ne demek teşekküre gerek yok ama izlemeye alma konusunu bende tam bilmiyorum ama burdan yazıyorum iyi bilen bi arkadaş belki sorunu cevaplar.sana yazdığım yoruma gelince bulamaman normalmiş bende gittim bulamadım yazmıştım herhalde kaydetmemiş ben bi cevap daha yazdım

Bir Cevap Yazın

Kış odası – fimodan minyatür örnekleri

| | 25 Yorum

Kibrit çöplerinden el arabası maketi

| | 10 Yorum

Kibritten yapılan minyatür maketlere hepimiz aşinayızdır. Genellikle kibritten bina maketleri yapılır. Ben biblo mahiyetinde bir şeyler yapıp, sizlerle paylaşmak istedim. Malzemeler: Birkaç kutu kibrit (aslında bir kutu yeter fakat kibritlerin...