Salı, Aralık 6, 2016
MİNYATÜR MUTFAK VE BAHÇE

MİNYATÜR MUTFAK VE BAHÇE

13

Minyatür mutfakta ilerlemeye devam, son eklediğim mutfak-6 dışında 10. marifet.org konusunu açmadığım mutfak-5 burada.Birde mutfağın yan kısmındaki boşluğa yapmaya başladığım bahçe var. Açıklamalı anlatımları blogta görmek isteyenler için sundum o yüzden buraya tekrar yazmıyorum. Ama her türlü sorunuza cevap vermeye çalışıyorum.Sonuç;Bu yazı: 10.MARİFET.ORG İÇİN KONDOR TARAFINDAN HAZIRLANMIŞTIR.KONDOR PRODÜKSÜYON GURURLA SUNAR

13 YORUMLAR

  1. ben hayran kaldım yaaa….mükkemmel olmuşşş…bayıldımm.. inleyim azıcık sorularım olacak:)))ellerine ,gözlerine sağlık…

  2. Hayranlıkla izledim bloğu,çok güzel bir çalışma olmuş masanın ayaklarıda çok iyi fikir,bahçenin son halini merakla bekliyorum.

  3. şimdi ben ne diyeyim? o tel dolaptan (eskiler tel dolap diyolardı sanırım) başlayıp ocağa, ordan altındaki minik odunlara, gaz lambasına, çırpma teli ve merdaneye geçip, yok yok bitmezki valla ellerinize saglık kondor, beyin kıvrımlarınıza bendende bir tebrik efendim:)

  4. ayme sorular için burdayım.nazesen ne güzel hep hayranlık cümleleri yazmışsınız.sağolasınız bahçeyi bende inan merak ediyorum ne hal alacak çünkü kafamda tasarlamadan başladım.03bellinda,aslimavigunesedogru hkucuker teşekkürler vallahi hepinize.fiamma1 bi bitirebilsem temizlik şart oldu zaten.ben en iyisi bundan sonra< temizlik malzemesi çalışayım.( hiç fena fikir gelmedi bu arada)alonenes öptüm.ben konunun hafta içine çıkacağını umuyordum haftasonuda internetle alakam pek olmuyor böyle topluca cevap yazdım ama neyse bu arada shane de uğramış gördüm.

  5. YATMADAN ÖNCE BAKIPTA RÜYANDA KENDİNİ MİNYATÜRLER ARASINDA DEV GİBİ GÖRMEYESİN MAVİSOFRA. HAYIR BEN NE GÖRÜRSEM ARTIK AA BAK BU MİNYATÜRDE ŞU OLUR DİYE SAYIKLIYORUMDA GÜN İÇİNDE:)

  6. aslında minyatür ilgi alanıma girmiyodu sizin yaptıgınız dogal görüntü çok güzel sanki küçük insanların yaşadıgı ortam gibi saçma bi cümle oldu ama:)))))))))