Cuma, Aralık 9, 2016
Mısırı Kuruttum ama Ambarda Durutmadım!

Mısırı Kuruttum ama Ambarda Durutmadım!

6

elişi çalışmaları
Mısır kabuğundan bebekler yapıyorum. Daha fazlası için bloguma buyrun. İyi ki uğramışım diyeceksiniz:)

Paylaş
huber
Merhaba, Emekli öğretmenim .Zonguldaklıyım ama Antalya'da yaşıyorum.Evliyim ve bir kızımız var. El sanatlarını çok seviyorum. Emekli olduktan sonra daha çok zaman ayırabiliyorum el sanatlarına. Yaptıklarım beni ve çevremi süslüyor,renklendiriyor ve neşelendiriyor.Öğrendiğim tekniklere mutlaka bi şeyler eklerim. Çalışmalarımın çoğu kendi tasarımlarım. Çalışmalarımı daha çok kişiyle paylaşmak için buradayım.Elişi tadında güzel günleriniz olsun:))))))

6 YORUMLAR

  1. ve gene bir harika olmuş. bu muhteşem mor tonlarınıza da ayrıca hayranım. çok ama çok güzel, her zamanki gibi. bu işi görünce dayanamayıp bize gönderdiğiniz harika duvar süsüne dokundum ve onun dokusunu hissettim. böyle de torpilliyim bu konuda, kıskandırmak gibi olmasın ama ;)

  2. çok teşekkür ederim ne kadar incesiniz sevgili shane.merak ediyorum ofisinizi ,sizi. neyse yolum düşerse bi çayınızı içmeye uğrarım dermişim:)daha önce de bildirdiğim gibi renkler deneme yanılma yöntemiyle buluyorum.sebze ,meyve ,yaprak sularıyla.ayrıntılar bende kalsın.bana özgü meslek sırrı:))))))şunu söyleyebilirim ama . resme bakınca aklıma narla, havuçla ve fındık kabuğuyla da haşır neşir olduğum geliyor örneğin:)
    sevgiyle kalın.günleriniz elişi tadında güzel geçsin . iyi çalışmalar:)

  3. iyiki de ambarda durutmamışsınız, yoksa biz nasıl görürdük bu güzelliği! (durutmak deyince bekletmek, saklamak gibi bir şey geldi aklıma ama tembellik ettim aramadım, hata varsa affola :))

  4. meslek sırrınızı açık etmeyin tabii ki! hayranlığımız her şekilde baki. ve keşke yolunuz düşse de gelseniz, içseniz çayımızı kahvemizi :) memnun oluruz. 

  5. tüm çalışmalarınıza sadece hayran olabiliyorum… tebrikler çok çok güzel olmuş… çalışmalarınız sanki bizden biriymiş gibi mesela bu bayanı anneler gününde çocuklarının getirdiği çiçeği elinden bırakmayan bir anne gibi gördüm… kendimce hikaye yazıyorum çalışmalarınıza ama sakıncası yok değil mi? (hikayeleri yazdıktan sonra izin aldım ama idare edin artık:))

  6. sevgili pygmalion teşekkürler.evet durutmak deyince orada durmadı,bekletmedim anlamında olsa gerek.türküsü vardır ya “misiri kuruttun mi,ambarda duruttun mi,eskiden fakiridin, bunlari unuttun mi”:)))))
    sevgili shane kismet diyelim çay kahve için . dileyelim olsun:)))))
    sevgili yagmuryürek ne güzel hikayeleştirmişsiniz. benim de istediğim buydu. figürlerime özellikle kaş göz uygulamıyorum. hem tarzım olsun, hem daha gizemli olsun diye. her bakana  farklı şeyler çağrıştırsın diye. ben de baktığımda başka alemlere gidiyorum. her çalışmam da farklı komposizyon çıkıyor ortaya. ne güzel olurdu her gören neler çağrıştırdığını söylese böyle.benim  “çiçeklerim var haaanım” diyesim geldi mesela:)))
    hepiniz sevgiyle kalın:)))