Cumartesi, Aralık 10, 2016
Mor ve sarı iğne oyası kolye

Mor ve sarı iğne oyası kolye

9

iğne oyası örneği

İğne oyası bana her daim çok özel gelen işlerden biri. Annem bunu bir dolabın içinden çekti çıkardı, ben de el koydum. Bir yazmanın kenarına mı yapılmıştı, havlu kenarı mı olacaktı bilemiyorum artık ama sanırım artık benim iğne oyası kolyelerimden biri olacak. Renkler şahane değil mi? Örneği de harika. Bayılıyorum.

iğne oyası örneği

iğne oyası örneği

İğne oyası modellerini seven, değişik renklerde iğne oyası örneklerinden zevk alan, iğne oyasını sadece yazma kenarında değil, farklı kullanımlarda da seven meraklılarına gelsin.

igne-oyasi-mor-sari-yesil-cicekler-1 igne-oyasi-mor-sari-yesil-cicekler

Bunları da sevebilirsiniz:

İĞNE OYASI VE BONCUKLU KOLYE YAPIMI

İĞNE OYASI KOLYELER

İĞNE OYASI İLE BASİT KOLYE YAPIMI

9 YORUMLAR

  1. Nasıl yapıldığını öğrenmeyi çok istediğim bir şey iğne oyası. Hiç cesaret edemedim ama. Çok zor görünüyor. Ama çok şık, çok severim. Bu da çok güzelmiş. Kim yaptıysa emeğine sağlık. Paylaşım için teşekkürler. :))

  2. beğenmenize sevindim, ben de bayılıyorum.

    küpe keşke yapabilsem ama her türlü metale alerjim olduğu için küpe bana imkansız :( kolye ile de mutluyum, boynuma sara sara :)

  3. İğne oyasını ben de pek severim. Geçenlerde Sığacık`ta el işi pazarından harika bir iğne oyası aldım.
    Sizinki de çok güzel, kolye güzel olur gerçekten:) Keyifle kullanın:)

  4. ne güzeldir eminim peerfelix, sizin zevkli ve becerikli ellerinizde nelere dönüşür o, ya da dönüşmeyecekse de siz onu doğru kullanmasını bilirsiniz :)

  5. güzel fikir rahmetli anneannemin bıraktığı çok sayıda iğne oyam var kullanmıyorum çekmecemde duruyor, iğne oyalarını söküp yapabilirmiyimki :)

  6. bence kesin yaparsınız. sonra paylaşın ama bizimle. ya da sökmeden önceki hallerini de fotoğraflayın, her türlü iğne oyası göz okşuyor, bakmak bile zevk. kim bilir ne değerlidir onlar…