…motif etkinliği…

-

blogumda motif etkinliği başlattım yeni katılmak isteyenler için kopyalıyorum:)) bunlar benim yaptığım motifli battaniyeler:))

önce kişi sayısını belirleyeceğiz.kişi sayısına göre kişi başına düşecek olan motif sayısını belirleyip her ay herkes aynı sayıda motif örüp belirlenen kişiye gönderilecek ve böylelikle hediye niteliğinde battaniyelerimiz olmuş olacak:))kişi sayısı yeteri kadar olduktan sonra etkinlik yapmaya karar vereceğiz.ama ocak yada şubat ayında başlasın istiyorum…kişi sayısı belli olduktan sonra motif sayısını belirleyeceğiz…etkinlik kararı alındıktan sonra ip çeşiti ve,motif modeli ve tığ numaraları belirlenecek…kime hangi ay sıra gelecek gibi düşünceler olabilir.kura çekmek istemiyorum.şöyle bir düşüncem var.o ay kimin doğum günüyse ona gönderelim.eğer bikaç kişinin doğum günü olursa o ay kura çekrek belirleyelim diyorum.böylelikle doğum günü hediyesi niteliğinde bir etkinlik olur:))ne dersiniz??KATILMAK İSTEYEN AKLINA HERHANGİ BİR SORU TAKILAN VARSA YORUMLARINIZ BEKLİYORUM…

14 yorum gelmiş

  1. alonenes

    katılan yok sanırım:)) bu hafta sayıyı kesinleştirip başlayacağız etkinliğe katılmak isteyen varsa diye:))

  2. adadenizi

    kolay gelsin alonenes. Hoş bir etkinlik olacak gibi. Bir örgü sever olarak katılmak isterdim ama benim oğluşlara yün kullanımı yasaklandı, kendi ördüklerimi bile kullanamıyorum malesef….

  3. adadenizi

    evet alonenes geçen yıl alerjileri çıktı ortaya. Kaldırdım hep yün olan şeyleri. Değilse bayılırım ben bu motiflere, örgüye….

  4. alonenes

    aaa çok hoşlarmış.benim de alerjim var yatak yorgan herşey değişti.örgü etkilemiyor şükür.ama tiftik falan çok kullanmıyorum o kaşıntı yapıyor.geçen yıldan beri de ilacı bıraktım şükür…

  5. adadenizi

    örgü ne kadar etkiler bilemiyorum aslında. Ben tedbir olsun diye kaldırdım. Deniz’in (7 yaşında) özellikle öksürük başladı mı günlerce kesemiyorum. Astım da var.

  6. alonenes

    genelde halıları falan kaldırın diyorlar.etkilendiği zaman kıyafetlerini bebe sabunu ile yıkamayı dene bir de.

Bir Cevap Yazın