Mumyalayamazsınız ama Porselenleştirin

-
Yoksa siz hâlâ porselenleştirerek ölümsüzleştirenlerden değil misiniz?
Yoksa siz halaporselenleştirerek ölümsüzleştirenlerden değil misiniz?

Saklamak istediğiniz bazı değerli/ hatırası önemli nesneleri korumak zordur. Gelin çiçeği, özel bir çiçek ya da nesneyi tozlardan kirlerden kırılmaktan korumak gerçekten zordur değil mi? Onları mumyalaştıraraksaklamak belki akıllıca bir fikir. Ancak buna imkanımız yok. Ama daha kolay bir çözüm yolumuz var: PORSELENLEŞTİRMEK!Değerli nesneleri kolayca porselenleştirerek nasıl saklayabileceğinizi buradanokuyabilirsiniz.

16 yorum gelmiş

  1. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Sevgili arkadaşım,porselenleştirme sıvısını ben de duymuştum.Ancak bunu hangi adla,nerede bulabilirim?Bulunduğum ilçede bir kaç yere sorduğumda,şaşkın şaşkın yüzüme baktılar”o nasıl bir şey”diyerek…Resimde gördüğüm kadarıyla, gelin buketi ve çanta enfes olmuşlar.Sevgiler…

  2. boncuk hanim

    Sitedeki bir yoru mda fiyatının 10 ytl civarında olduğunu yazmışlar aama Artdeko nun 1.68 mi ne yazıyodu. Sanırım gramajla ilgili bi fiyat farkı bu.ATRDEKONUN DA VARSA ZATEN BİÇOK YERDE BULUNA BİLİR.BELKİ KIRTASİYELERDE BİLE BULURUZ!..

  3. cadikazani

    ogrendigim iyi oldu ya çok guzel bisey bu artik evde hersey porselene donusur:)) bende bulmak istiyorum bundan acaba franszcasi ne :)

  4. dilevser

    Ay cidden çok iyi birşey bu… Hmm neler neler yapılır da saklanır bununla… Kağıt üzerinde falan da işe yarıyordur sanırım.. Ne yazacağımı bile karıştırdım aklımdan geçenlerden… :) Hemen edineceğim..

  5. boncuk hanim

    Yalnız bişey aklıma takıldı şimdi. Acaba sadece beyaz renkte mi kullanılıyor, yoksa her renkteki maddelere uygulanabiliyormu? Yada şöylemi sormalıydım acaba: Porselenlediğimiz eşyaların rengi beyazamı dönüşüyor bunu yapınca?

  6. sesiber

    Hayır hayır, istediğin renge uygulayabilirsin. Şeffaf çünkü. Ben ilk yapay pembe güllerde görmüştüm hatta.

  7. cadikazani

    sesi intrnette bi arastirma yapiiyim dedim bulamadim ama ben:S

    kriizantem diyor ki;aman dikkat cadikazani ev ahalisinide dönüştürmeyin porselene:)

    neden olmasin sekerim oyle otuturururururum( karisti soyliyemiyorum:D) yanima butun gun:D

  8. cadikazani

    sorma sesi:)) franszcasinin ozel bi adi vardir diye dusunuyorum çunku bunlar ordan burdan kelime pek almazlar alsalarda kendilerine uydururlar:D biz turkler gibi koka kola ziiiro diye okumazlar

Bir Cevap Yazın