Çarşamba, Aralık 7, 2016
nostaljik ecza dolabi

nostaljik ecza dolabi

23

hani su eskilerden kalma ecza dolaplari vardir, simdi de satilan ama fiyati cok uygun olan. Bizde de vardi bunlardan. Annanemden kalma. Ben bunu cok kullanisli buluyordum ama orasi burasi sarardigi icin ve icini cok doldurdugum icin güzel bir görüntü olmuyordu… Ben de aldim elime akriligi, arkasi yapiskanli kagidi ve aklima estigi gibi birsey yaptim. kenarlardaki kare yapiskanlar evde artik kalan arkasi seffaf olanlardan. Onlari da artik bir yerde kullanayim dedim.umarim begenirsiniz.

yepyeni ecza dolabim
yepyeni ecza dolabim

eski hali
eski hali

23 YORUMLAR

  1. rica etsem şunu bana gönderi misiniz efenim..6 yıldır eve ecza dolabı koyacaz ancak mümkün olmadı..kısmet bugüne midir nedir ?

  2. Dolap cok guzeldee.. Ben daha cok ustundeki levhaya takıldım..Turkıye de hep restoranlarda gorurdum evler icinde gecerlimiymis o levhalar. Eger oyle ise bende istiyorum onlardan..Ozellikle esimin ve kayınperimin kullandıklari dolap ve cekmeceler icin..

  3. tesekkür ederimmm…ehehe o levhayi lise yillarinda kardesim bulmustu bir yerlerden… öyle ilginc levhalari buldukca sakliyoruz biz :) bi de tabii ben eski halinin fotosunu cekmeyi unuttugum icin örnek olarak neten buldugum fotoyu koymusum neduk ablacim. yoksa cok fenaydi hali :)

  4. çok güzel olmuş ta ben eskileri de seviyorum. sararmasa iyiymiş. ben de diyorum gıcır gıcır meğer alıntıymış yazık.