Nostaljik iğne oyası, hesap işi nakışlı örtü

-

iğne oyası hesap işi örtü

Bu ipekli kumaşa sanırım hesap işi nakışı olan minicik gülleri kayınvalidem işlemiş.Sehpa takımı olarak üç parça yapmış ama diğer ikisi kaybolmuş.Bunu gördüğüm an bayıldım.Oda sağolsun bana verdi.Kenarlarında incecik bir iğne oyası yapılmış.En alttaki resimde desenin önünü ve arkasını çektim.Arkasıda önü kadar muntazam.Nasıl bir emek,nasıl incelik…Eskiler bizden daha becerilkiymiş vesselam :))

iğne oyası hesap işi örtü

iğne oyası hesap işi örtü

7 yorum gelmiş

  1. kriizantem

  2. bbuket

    kesinlikle en azından daha sabırlıymışlar. ya hanımlar siz yayınladıkça benim aklıma geliyor. benim de var, bende yapmıştım diye ama sonradan ekleyince sanki kopya çekmiş gibi hissedip kendimi yayınlamıyorum. yapanın ellerinden öpüyorum.

  3. dnaharikasi

    Annaanne,kaynana derken neden bu kadar marifetli olduğun ortaya çıkıyor canım soya çekim demek ki.Eee ne demişler armut dibine düşer diye:)Çok zarifmiş canım,kayınvalideciğinin ellerine sağlık.Sen bu örtüyüde bir şekilde değerlendirirsin.Resimlerini bekliyoruz:)

  4. gonuldenele

    Çok teşekkürler..Eskiler bizden daha sabırlı ve marifetliymişler bence.Okadar ince işlenmişki bu örtü baktıkça hayret ediyorum.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum