Çarşamba, Aralık 7, 2016
Pembe elbiseli ve gözlüklü dekoratif Tilda

0

dekoratif-tilda-bebek-el-yapimi-bez-oyuncaklar
Merhaba. Yasemin Hanım tam anlamıyla bir kitap kurdu ve kitap okumayı çok severmiş. Yasemin Hanım’ın ricası üzerine ünlü bebek tasarımcı Tatiana Konne’nin motifi ile bu Tilda bebeğe haftalar önce başladım ve geceler boyu süren emeklerin sonucu Tilda’mız sonunda bitti.

dekoratif-tilda-bebek-el-yapimi-bez-oyuncaklar-2
Bu Tilda bebeğin sahibesi bir kitap kurdu, baykuş sever ve evinde kanarya beslediği için bebeğin tasarımı bu bilgi doğrultusunda yapıldı. Bu Tilda da okuma köşesini süsleyecek. Bu bebekler oyuncak olarak değil, dekoratif amaçlı ve kişiye özel olarak üretilir.

El yapımı sandaletin tabanı sadece 6 cm :) Tilda’nın gövdesiyle tüm detayları ithal ten renkte penye kumaşından dikildi.

Altın kaplama görünümlü gözlük çıkarılabilir ve tekrar yüze takılabilir. En zor işlemlerden biri de yuvarlağı düzgünce 2 farklı kumaşla kaplayabilmektir. Önce bez kumaş, sonra ten penye kumaşla.

Minik ferforje kafesin içine tamamen el yapımı kanarya kuşu yerleştirildi.

El örgüsü baykuş şapka ve atkısı.

Atkı detayı

Pembe kadife kaplamalı minik kitap ve kapağını süsleyen baykuşlu kil süsü

Ceketteki baykuş desenli düğmeler – tüm detayları özenle seçtim. Tilda bebek ayakta durabilir şeklinde dikildi.

Tilda ve kanaryası hava almaya çıktığında…

2’li eteği 2 farklı çiçekli desenli pamuk kumaştan dikildi. Hırkası örgülüdür. Ceketi kadife kumaştan.
Altın kaplama görünümlü gözlük el yapımıdır.

Saçlar açık blond yumuşacık ve gerçek saçına çok yakın. Bu Tilda için müşteri klasik ağızsız bir yüz ifadesi istedi. Burun ve ağız Tilda bebeklerde genelde olmaz ama yapılabilir de. 100 % sevgiyle diktim.

Paylaş
aylar