Pembe karanfil kurdele nakışı, dantel havlu kenarı

-
havlu-kenari

Kurdele nakışı ile pembe karanfiller yaptım ve ucuna yapraklar ördüm. Dantel havlu kenarı ile süsledim. Benim banyoma bahar geldi, ya sizin?

16 yorum gelmiş

  1. 38ela

  2. dilevser

    harika olmuş.. karanfillere bayıldım.. şu kurdelayı seviyoum diye başlayan cümleyi uzatmak istedim daha da :) havlularım benimde var oyalı dantelli süslü nasıl kullancam bilmem :) hem böyle güzelleri kullanmaya kıyamam hemde oyalı havlu olayına uzağım snaırım herşey oyalı olsun ama havlu ilginç geliyo bana.. :)

  3. dilevser

    aslında çok özeniyorum böyle şeylere şıkır şıkır ne güzeller.. ellerine sağlık dememişim cidden nefis olmuşlar..

  4. 38ela

  5. dilevser

    :) evet o doğru.. ben onu şöyle çözdüm.. dantelli değilde böyle süslü olan havluları bir hasır kaseye koyuyorum hani süslüler olur ya, lavvabonun kenarında duruyor.. hem görüntü hoş hel de dantelsiz ama süslü güzel havlular.. böyle diyorum da yanlış anlama havludaki karanfilleri çok beğendim.. bu arada benimde çeyizim dolu hatta dikilmemişler var babaannem bir ara sadece havlu kenarı ördü.. yani 10 kızın çeyizinin havlu danteli ihtiyacını karşılayabilirim :)

  6. 38ela

    babanenin ellerine sağlık dilevser.sende iyi günlerde kullan…bende senin gibi düşünüyordum bekarken ama evlenince fikrim değişti.sen bekarsın sanırım belki ozaman seninde fikrin degişir kim bilir???

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum